Lotus Day at Spa
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
Re: Lotus Day at Spa
0715hr ok tot dan (ps elise en rood)
- KevinH
- Naam: Kevin
- Auto: '10 Elise SC
ok Bart!
elise en grijs... Ik heb wel geen sticker...
elise en grijs... Ik heb wel geen sticker...

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ik zal er zijn ... en zal de stickers bijhebben ... tegen zeer democratische prijzenRed Baron schreef:Best te herkennen aan hun Lotus![]()
Meeste wagens hebben allerlei kleine details waardoor ze opvallen tussen de rest.
Of door de Lotusforum member sticker... http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=15&t=1054

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- Jelle
- Naam: Jelle
- Auto: speculoosje
- Contacteer:
Hopla, count me in voor een sticker!Frederik schreef:Ik zal er zijn ... en zal de stickers bijhebben ... tegen zeer democratische prijzenRed Baron schreef:Best te herkennen aan hun Lotus![]()
Meeste wagens hebben allerlei kleine details waardoor ze opvallen tussen de rest.
Of door de Lotusforum member sticker... http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=15&t=1054

-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Zilver-grijze Elise, mat zwarte velgen en rode remklauwenJelleken schreef:Waar is een "lotusforummer" eigenlijk aan te herkenen?
Ik veronderstel dat er ook nog mensen zullen zijn die niet op het forum zitten, maar het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen, die ik vorige zondag niet leren kennen heb...
Mij kan je alvast herkennen aan het grijze "pepe klakske" en een zwart rode rugzak met ctlb badge

With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- Jelle
- Naam: Jelle
- Auto: speculoosje
- Contacteer:
Is genoteerd!XRaid schreef:Zilver-grijze Elise, mat zwarte velgen en rode remklauwenJelleken schreef:Waar is een "lotusforummer" eigenlijk aan te herkenen?
Ik veronderstel dat er ook nog mensen zullen zijn die niet op het forum zitten, maar het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen, die ik vorige zondag niet leren kennen heb...
Mij kan je alvast herkennen aan het grijze "pepe klakske" en een zwart rode rugzak met ctlb badge

-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Mss nog domme vraag ze maar zou er daar iets open zijn om te eten 's middags ? Of gaan jullie even buiten het circuit ergens iets eten ?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
wie passeert er lokeren? , ik kom met de 211 , anders afspreken afrit waasmunster en daar kan je direckt de e17 terug op
- Dim
- Auto: Exige S 240
XRaid schreef:Mss nog domme vraag ze maar zou er daar iets open zijn om te eten 's middags ? Of gaan jullie even buiten het circuit ergens iets eten ?
er is daar een brasserie bovenaan in het pitgebouw.
Dan is er uiteraard nog de Whoopie snacks met frieten en worsten !!
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ik weet nog niet of ik via brussel of via antwerpen rij ...molleke schreef:wie passeert er lokeren? , ik kom met de 211 , anders afspreken afrit waasmunster en daar kan je direckt de e17 terug op
Wanneer vertrek je ?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End