"Van vrijdag tot zondag bepaalt een hogedrukgebied opnieuw gunstig ons weer. Hierdoor wordt het rustig en droog met vaak brede opklaringen. Het is ook zacht voor deze tijd van het jaar met vrijdag en zaterdag maxima rond 16 of 17 graden, en zondag tot 19 graden. 's Nachts is het wel behoorlijk fris met in de Ardennen lokaal kans op lichte vorst."
Ziet er voorlopig zeer goed uit, al weet je met Spa nooit hé
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
"Van vrijdag tot zondag bepaalt een hogedrukgebied opnieuw gunstig ons weer. Hierdoor wordt het rustig en droog met vaak brede opklaringen. Het is ook zacht voor deze tijd van het jaar met vrijdag en zaterdag maxima rond 16 of 17 graden, en zondag tot 19 graden. 's Nachts is het wel behoorlijk fris met in de Ardennen lokaal kans op lichte vorst."
Ziet er voorlopig zeer goed uit, al weet je met Spa nooit hé
Waar is een "lotusforummer" eigenlijk aan te herkenen?
Ik veronderstel dat er ook nog mensen zullen zijn die niet op het forum zitten, maar het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen, die ik vorige zondag niet leren kennen heb...
Mij kan je alvast herkennen aan het grijze "pepe klakske" en een zwart rode rugzak met ctlb badge
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !