Dim schreef:Jan Willem, je spreekt van 240pk...ik zie op de foto's dat je wagen de kleine roofscoop heeft van de Exige S 220pk, niet de lange roofscoop die de Exige S Performance Pack 240pk heeft... Heb je de ECU laten aanpassen/injectoren vervangen, etc ? Of is het een komotec ?
prachtig verhaal btw !!
ja er is al een en ander aan gebeurt. Of dat ie echt nu 240 heeft weet ik eerlijk gezegd niet maar zal dicht in de buurt zitten
Stage ll uitlaat larini, induction systeem met cat back down pipe. ( maar zeg het niet tegen de flikken ok ! ) ECU is gepland maar nu nog even niet ..eerst induction goed regelen dan de ecu is ook nodig voor het ecu systeem. advies trouwens is altijd welkom.
Nu van de week de remmen ap big brakes met extra lucht hapers voor de remmen en op quantem regelbaar ophanging en de camber van voor.
Dan zal ik vrees ik even terug geld aan mijn vrouw moeten spenderen om haar goed in de watten te leggen.
Ik heb bij mijn huis doktor geïnformeerd of dat er eventueel een remedie was tegen deze ziekte..gezien dat ze pools is met een naam die klinkt als een KGB agente keek ze me een beetje schaperig aan ..