Wagen is inderdaad herspoten geweest, vertelde de verkoper me toen ook, enfin toen was het enkel de frontclam. Onderhoud is gebeurd bij Lecler in Luik. Eigenaar woont in Voeren, maar is afkomstig van Maasmechelen. Hij heeft toen een RHD S2 gekocht, die enkele maanden later te koop stond voor onderdelen vanwege ongeluk, dus denk ik dat de S1 weer even dienst heeft gedaan toen. Nu zie ik ook op zijn nummer een andere S2 RHD te koop staan ...Marijn schreef:Wat denken jullie dan van die blauwe?Exploded schreef:Wel Koen, dat ziet er echt een top wagen uit, heel verzorgd, maar wel herspoten, na 100K km ziet azuurblauw er net iets anders door de steenslag (zie maar naar mijn auto die nog nooit herspoten is). Maar ik wou maar zeggen dat wanneer je een MK1 wil kopen, dat dat de wagen is die ik net niet zou kopen. Ofwel koop je (imho) special edition zoals een 111S of een sport 160 of een 160S of wel een echte MK1 classic, dus wel eentje van VOOR de zomer van 98 met MMC remmen, want alleen die laatsten hebben ongeveer het streefgewicht gehaald dat Lotus voor ogen had. Vanaf de zomer van 98 zijn het allen al "fatboys" aangezien er ongeveer 35kg bij komt. Nu ja dat is enkel mijn mening... Succes met de zoektocht.mindp0wer schreef:Indien je zou overwegen te gaan voor een S1:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191411701
Dit is de wagen die ik twee jaar geleden wilde kopen. Er is niets mis met de wagen. Het duurde enkel wat lang vooraleer de eigenaar naar de keuring ging en ondertussen deed zich voor mij een andere opportuniteit voor.
Wagen was niet slecht, zeker voor die prijs en origineel LHD.
Ik volg Exploded ook wel, dat als je voor S1 gaat, misschien beter een bepaalde versie kiest, misschien staat die van hem nog te koop?
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=20&t=2420