'05 Elise R (saffron yellow)

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
914
Auto: Elise 1.6 CR

Re: '05 Lotus Elise R

Bericht door 914 »

Efkes omhoogplaatsen zodat hij boven de wagens komt die al verkocht zijn.

Hint @moderator: Misschien een icoontje ofzo toevoegen aan de wagens die verkocht zijn? Want in de lijst met topics kan je niet zien of hij verkocht is. Anders misschien een slotje erop en [VERKOCHT] in de titel?
Zo'n lijstje is best wel interessant als koper om een idee te krijgen van de prijzen, maar als je echt in de markt bent voor een auto is het frustrerend om telkens helemaal op het einde verkocht te zien.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Tochwel ... wagens die zijn verkocht is de thread gesloten. :)
914

Bericht door 914 »

Oops, niet gezien, ben gewoon van zo'n "slotje" als icoon te zien, blijkbaar is het hier anders (valt minder op).
Ruben
Auto: Geen

Bericht door Ruben »

Ben ff kwijt wat je voor de auto vroeg, maar toch zonde dat deze niet van zijn plek wil komen. Volgens mij een van de meest geliefde kleuren.
914

Bericht door 914 »

Ben ook niet actief bezig met de verkoop :) Staat op geen verkoopsites ofzo.

Tegen dat het mooi weer wordt ga ik hem wat meer pushen, voorlopig staat hij onder zijn jasje in de garage aan de druppellader.

Ik denk van hem aan te bieden in de lente rond de 25K Eurootjes (afhankelijk van wat de koper er al dan niet bij wil, kan daar over gepraat worden)

Intussen blijf ik "haar" ook verwennen met cadeautjes :) Zo heb ik net een originele "storage bag" gekocht om de softtop in te steken. De "oude" was niet meer zo mooi (stoffig enzo), dus nu heb ik een mooie splinternieuwe storage bag voor het dakje.
914

Re: '05 Elise R (saffron yellow)

Bericht door 914 »

Staat nu actief te koop op verschillende websites :)

Voor lotusforum members kan er natuurlijk iets extra af de prijs :)

Is super onderhouden en met volledig aantoonbare service history.
914

Bericht door 914 »

Ondanks het feit dat ik ervan overtuigd ben (zoals elke verkoper waarschijnlijk) dat dit een koopje is, krijg ik nada, noppes, zero reactie.

Wat is er mis? Graag jullie input.
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

914 schreef:Ondanks het feit dat ik ervan overtuigd ben (zoals elke verkoper waarschijnlijk) dat dit een koopje is, krijg ik nada, noppes, zero reactie.

Rechts gestuurd en al 4 eigenaars ??
914

Bericht door 914 »

Het aantal eigenaars doet er toch niet echt toe als elkeen zijn wagen goed onderhouden heeft. Althans voor mij toch niet. Ik ben zo eerlijk om dit te vermelden, maar op ik kan net zo goed zeggen dat ik de 2de ben :)

(Trouwens 3 eigenaars op 6 jaar tijd, da's 2 jaar per eigenaar, damn, ik heb nog nooit zo lang met een auto gereden. :lol: En dat heeft niets te maken met de kwaliteit. Een autoliefhebber zal altijd wel op zoek zijn naar iets anders. )

Daarenboven kost een LHD 111R ca. 35K, de mijne mag weg voor meer dan 10K minder, dat is best een groot verschil.
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

't Is omdat je input vraagt, anders zou ik mijn commentaar nooit in dit verkoops-topic durven plaatsen. Maar het stuur van je auto staat aan de verkeerde kant hé : RHD lotussen verkopen nu eenmaal moeilijk. Je doelpubliek zijn 'budgetbewuste' kopers en die nemen graag het risico om voor een nog lagere prijs zelf naar de Uk te gaan met daarnaast ook meer keuze.

FastEleven zegt : de belgische 2de (of is het 3e tot 6e) handsmarkt voor rechtsgestuurde auto is zeer beperkt en moeilijk.
Bijlagen
lefthand_drive_thereifixedi.jpg
lefthand_drive_thereifixedi.jpg (34.57 KiB) 3804 keer bekeken
Laatst gewijzigd door FastEleven op 18 mar 2011, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Plaats reactie