Flashy wel of niet dilemma.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Flashy wel of niet dilemma.
Met mijn Elan ben ik ook verre van de snelste ... maar ik heb ENORM VEEL FUN. En daar draait het mij om ... gewoon plezier maken/hebben, niet de snelste zijn.
Misschien niet het antwoord wat de meeste mensen verwachten of rgaag horen ...
Als het om die enkele keren circuit per jaar is, dan zou ik mijn mooi gestreepte citroen toch houden. 200x zeker ... er is echt wel meer dan circuit rijden allen hé. Mocht je nu wekelijks of maandelijks minstens 1x op het citruit te vinden zijn ... en dan nog.
Misschien niet het antwoord wat de meeste mensen verwachten of rgaag horen ...
Als het om die enkele keren circuit per jaar is, dan zou ik mijn mooi gestreepte citroen toch houden. 200x zeker ... er is echt wel meer dan circuit rijden allen hé. Mocht je nu wekelijks of maandelijks minstens 1x op het citruit te vinden zijn ... en dan nog.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Exploded zegt: Luister naar Dim!

Exploded zegt: Luister NIET naar Dim!Dim schreef:Het verschil tussen de 136pk en de 192pk zal VEEL groter zijn dan tussen de 192pk en de 220pk.
De 2e cam ligt op 6200rpm bij de R, maar die kan eenvoudig en goedkoop op 5700rpm gebracht worden. En dan hebt ge een snelle wagen voor een fractie van de prijs en running costs van de SC.

Er zal altijd een grote groep rijders snelelr zijn dan u, omdat ze betere rijders zijn EN meer risico durven/willen nemen... laat dat het grootste besef zijn. Amen.
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Ziet ge wel dat ik een goede adviesgever heb voor UKwagensthiva schreef:Of van een particulier. Minder miles en goedkoper...
http://www.pistonheads.com/sales/2137311.htm

Had ik ook al gevonden!

Maar er rest nog een vraag: is er een markt of kopers voor mijn flashy banaan?

LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Om het met de woorden van een (wijze?) man te zeggen: Das evident hédachero schreef: Maar er rest nog een vraag: is er een markt of kopers voor mijn flashy banaan?ik zal hem te koop moeten zetten zeker om dat te weten.
- Ruben
- Auto: Geen
Daar ben ik het niet mee eens. Altijd voor de sc gaan als je de keuze hebt. De 192 pk is mij enorm tegengevallen.Dim schreef:Het verschil tussen de 136pk en de 192pk zal VEEL groter zijn dan tussen de 192pk en de 220pk.
De 2e cam ligt op 6200rpm bij de R, maar die kan eenvoudig en goedkoop op 5700rpm gebracht worden. En dan hebt ge een snelle wagen voor een fractie van de prijs en running costs van de SC.
Ps: haal de strepen van je auto af bij verkoop. Ik ben van mening dat de kleur een bijzondere is, de strepen doet die tekort komen.
- Dim
- Auto: Exige S 240
@ ruben : heb je rondetijden om te vergelijken ?
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- Christopher
- Naam: Christopher
- Auto: ex Elise S2
Unieke exemplaren en zeker in zo'n goede staat, zullen zeker verkopen. Als ik nu op zoektocht was zou ik de jouwe direct willendachero schreef:Maar er rest nog een vraag: is er een markt of kopers voor mijn flashy banaan?ik zal hem te koop moeten zetten zeker om dat te weten.

- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
1;hou je elise voor 't verkeer.
2; koop een aanhangwagen met een 2-11 (met of zonder strepen ) (zonder nr platen enkel voor track-days maakt biv taks verz enz goedkoop )en dan maar exiges afdrogen hahahahahaha
3; groeten van bart

2; koop een aanhangwagen met een 2-11 (met of zonder strepen ) (zonder nr platen enkel voor track-days maakt biv taks verz enz goedkoop )en dan maar exiges afdrogen hahahahahaha
3; groeten van bart

- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
mmmm, nice!!