Hugo,
Het chassis ziet er idd goed uit.
Het volstaat gewoon af te schuren en te schilderen.
Wat ik van plan te doen ben, zijn alle rubbers en trillingsdempers e.d. in het onderstel te vernieuwen.
De versnellingsbak en differentieelhuis moet ff terug volledig gedicht worden.
Nu de boel toch van elkaar gescheiden is, lijkt me dat logisch.
Fijn te horen dat de motor van de Europa draait.
De vele onderdelen van Triumph hebben de Elan en de Europe idd gemeen. Alsook de CARELLO achterlichten (zoals op de Alfa Romeo Giulia Sprint GT) later vervangen door deze Lucas uit de Jaguar E-Type

.
Het chassis met centrale balk werd, gezien z'n uitstekende stijfheid, op alle modellen van de oudere generatie, van de Elan tot de Esprit gebruikt.
Als alles meevalt zal ie in 3 maanden weer in orde moeten zijn.
Het langste is de passage in de spuiterij.
Na de demontage zij toch heel veel scheuren en barsten tevoorschijn gekomen in het koetswerk.
Meestal hele kleintjes, maar toch moet er naar gekeken worden.
Om het de carrosserie zelf te doen, heb ik jammer genoeg geen logistieke middelen, gezien de garage 400m van het huis is en er niets van nutsvoorzieningen zijn.
Vandaar dat ik die weggebracht heb.
Er zijn mensen die dat sowieso beter kunnen dan ik
Het interieur en het dakje laat ik volgend jaar vernieuwen ...
M'n spaarpot zal tegen dan wellicht wel terug op adem gekomen zijn.
