COYOTE of GPS?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: COYOTE of GPS?

Bericht door Frederik »

diego schreef:ik gebruik de coyote ( Vs1 ) nu al een 10-11 maanden en sindsdien geen enkele boete meer gehad , soms piept hij wel eens teveel maar liever iets te veel dan 1 te weinig .
Enige nadeel is natuurlijk dat men automatisch harder gaat rijden op de snelweg omdat je u "zekerder " voelt .
sssssssssssst!
KITT
Auto: Exige MKII

Bericht door KITT »

heu, ik had dit topic dus gestart om eens te polsen en dit is met dank aan jullie allen volledig gelukt

ik ben gegaan voor de V2 coyote tegen 199E bij KREFEL

heb overal gekeken voor goedkoper maar het laagste is 188 via internet, Fred ik heb ook gezien bij vandenborre maar daar stond hij ook tegen 199

Op zich vind ik 11eur abonnementskosten per maand niet veel..

Als ik soms tegen 180 door de tunnels heen scheur is 11eur echt weinig (géén kat in zicht bij die snelheden en niet om na te doen door kinderen thuis)

ik geef later wel wat feedback over deze aankoop
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

KITT schreef:heb overal gekeken voor goedkoper maar het laagste is 188 via internet, Fred ik heb ook gezien bij vandenborre maar daar stond hij ook tegen 199
Paar dagen nadat ik demijne heb gekocht (in de winkel) was de prijs aangepast. Geen idee hoe dat komt ??? ... misschien heeft Vandenborre onder zijn voeten gekregen van Coyote omdat zij een verplichte verkoop prijs opgeven en Vandenborre daaronderging? Kennis van mij was ene gaan halen en was toen ook al 199€. Heb sjans gehad zeker? :)
KITT schreef:Op zich vind ik 11eur abonnementskosten per maand niet veel..
Als je abo neemt van 2j zit je al op 10€ / maand. Ik ga het zo doen...
KITT

Bericht door KITT »

Dus gisteren coyote gedurende 2 uur uitgeprobeerd

Ding werkt prima maar de snelheidslimieten zijn niet altijd up to date, hier waren toch wel veel verschillen met de (niet tijdelijke) borden op de weg.

Voor de rest werkt dat ding prima, een aan te raden aankoop

Nu heb ik van die koop geprofiteerd om eens de max snelheid van de exige S2 te testen en in het boekje staat 240km/u standaard

Euh, 210 (via gps) op 6500trm, dat kon ik krijgen en dat was al na lang gas geven, dus die 240km/u, ofwel is dat gelogen ofwel moet je dan 5 min constant op vol gas zitten op een vlakke snelweg die enkel rechtdoor gaat en zonder auto's.

Uiteindelijk kreeg ik om middernacht een controle van de politie omdat ik volgens hen te snel reed ;), was geen echte controle btw, ze wouden volgens mij gewoon eens de auto v dichter zien
Ik heb hem gevraagd of hij eens een toertje mee wou doen en daarop zijn ze glimlachend weggegaan
Laatst gewijzigd door Frederik op 05 jan 2011, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: beetje hoofdletters bijgezet :)
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

KITT schreef:Nu heb ik van die koop geprofiteerd om eens de max snelheid van de exige S2 te testen en in het boekje staat 240km/u standaard
't is niet omdat je een Coyote hebt je niet meer geflitst kan zijn hé ... ;) ;)
Als de verkenners (als die er al zijn (geweest)) hun werk niet goed hebben gedaan, kan je alsnog geflitst worden. Een Coyote geen garantie om niet geflitst te zijn ...
KITT schreef:Euh, 210 (via gps) op 6500trm, dat kon ik krijgen en dat was al na lang gas geven, dus die 240km/u, ofwel is dat gelogen ofwel moet je dan 5 min constant op vol gas zitten op een vlakke snelweg die enkel rechtdoor gaat en zonder auto's.
Constructeurs goochelen altijd met die cijfertjes, zo worden verbuikswaardes, maximale snelheden, pk's ... gemeten op een testbank. Dus ... met minimale weerstand (geen tegenwind etc etc) dus in de ideale omstandigheden.

Maar dees is allemaal wel erg off-topic :lol: :lol:
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

KITT schreef: Euh, 210 (via gps) op 6500trm, dat kon ik krijgen en dat was al na lang gas geven, dus die 240km/u, ofwel is dat gelogen ofwel moet je dan 5 min constant op vol gas zitten op een vlakke snelweg die enkel rechtdoor gaat en zonder auto's.
Trekt je motor dan niet door boven de 6500 toeren? Nog bijna 2000 te gaan hé! 8-)
Sometimes too much is just enough.
KITT

Bericht door KITT »

in 6de? op snelweg met auto's voor je? op draaiende snelweg?

wat is jouw max snelheid?
ik had bij 210 al schrik dat de auto uit mekaar gevezen ging vallen door al die trillingen
KITT

Bericht door KITT »

Bij deze wil ik héél even doen opmerken dat Coyote dus echt de MAX is.

Gisteren op één uur tijd via Brussel-Luik maar liefst TWEE mobiele dispositieven die door de coyote gemeenschap werden opgemerkt, in beide richtingen aub!

Bedankt aan iedereen die dit toestel koopt en eraan meewerkt om de veiligheid op onze wegen te waarborgen :twisted: !
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Graag gedaan, :p

Ben zelf ook zeer attente Coyote gebruiker én actieve melder. Sinds januari nog maar een tweetal keer een mobiele melding gehad effectief op mijn route, maar ik was niet aan het speeden ;)
diego
Auto: Elan S2 - EXIGE S II

Bericht door diego »

omdat ik een dagelijkse (+/- 300 km/dag ) gebruiker ben , ben ik al veel tegengekomen maar vandaag was het wel super erg .

Zeker 15 valse mobiele meldingen gekregen vandaag , grrrrrrrrr .
Sommige mensen zien een combi staan op de parking van de coltuyt en duwen voor mobiele radar :roll:

Wat ik de laatste tijd ook veel zie is dat ik bv op de E403 zit en ik plots geen melding meer krijg van aantal verkenners + ook geen info meer over op welke weg ik zit maar welk dan de meldingen krijg voor de mobiele radars
Plaats reactie