25/11/2010 : Lotus Kart Evening at JPR Belgium Indoor

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
WimC
Auto: Elise S1

Re: Karten

Bericht door WimC »

Allez Bart, is op dikke 10 minuutjes rijden van de de Kennedytunnel.
en...ik heb gehoord dat ze ok Duvel hebben!

Wim
molleke

Bericht door molleke »

ik nog niet 100% met de schouder dus ik pas nog om herstel en om nog niet stijver te zijn gelijk de vorige keer :D
jokke_vlo
Auto: Exige Cup 2xx (2010)

Bericht door jokke_vlo »

Mannen dit gaat niet lukken we moesten 20 man hebben tegen Woensdag. Ik moet ofwel aflasten en onze reservatie opzeggen ofwel andere auto liefhebbers ook toe laten..... Wat doen we? Dan heb je wel garantie dat we volboekt zijn.
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Is er een prijs te winnen voor de laatste en/of de dikste deelnemer? ;) :D

Als iemand er echt helemaal niets mee in zit om allerlaatste te zijn, dan heb ik interesse. Mijn schouder laat het niet toe, om een half uur aan een stuk te rijden. Na een goei 10 minuutjes is het meer lijden dan genieten voor mij. :cry: Wie het dus ziet zitten om eerdere malen te wisselen en dus mathematisch sowiesoe allerlaatst te zijn, mag mij pm-en.
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

ik zou graag meerijden maar dat tijdstip is een NO GO voor mij;

Als ik tegen 180 naar ginder ga vlammen zou ik het op tijd halen,maar is mijn adrenaline al op de autostrade gebleven en zou ik niet a fond kunnen vlammen; Alhoewel dat geen verschil gaat geven :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
jokke_vlo

Bericht door jokke_vlo »

Tegen welk uur raak je er?
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Ipv een (voor het lotusforum) hoop onbekenden erbij te halen, kunnen we ook de wedstrijd inkorten tot een half uurtje en individueel rijden. Gewoon een avondje karten onder vrienden ....Lijkt me gezelliger.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

jokke_vlo schreef:Tegen welk uur raak je er?
ik heb gedaan in Hasselt om 19.15u en dan heb ik nog niet gegeten en dan nog van Ham naar Sint niklaas vlammen.Dat zou stressen zijn!
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
jokke_vlo

Bericht door jokke_vlo »

FastEleven schreef:Ipv een (voor het lotusforum) hoop onbekenden erbij te halen, kunnen we ook de wedstrijd inkorten tot een half uurtje en individueel rijden. Gewoon een avondje karten onder vrienden ....Lijkt me gezelliger.
Wil je dat doen, moeten we ons gewoon eens inschrijven bij een gewone stint, niks wedstrijd en "open" vrij rijden, dwz zowieso met andere rijders erbij. Afhuren voor ons alleen, al is het een half uur = een minium van 10 karts en 62 euro voor een uurke.
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

Hey Jokke,
Wil je dat doen, moeten we ons gewoon eens inschrijven bij een gewone stint, niks wedstrijd en "open" vrij rijden, dwz zowieso met andere rijders erbij. Afhuren voor ons alleen, al is het een half uur = een minium van 10 karts en 62 euro voor een uurke.

DOEN !

we komen er wel aan uit, al kost het ons een beetje meer.

Wim
Plaats reactie