Esprit (new) Paris Show.

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door Didier »

vasseur schreef:Als ge goed kijkt zie je toch enkele gelijkenissen niet?
Ja, de wielen zijn rond :mrgreen:
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
JeanVM
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:58
Auto: Lotus Esprit S1

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door JeanVM »

vasseur schreef:Als ge goed kijkt zie je toch enkele gelijkenissen niet?
Pascal, het is je misschien nog niet opgevallen maar ze hebben dezelfde kleur.

Verder: ik heb een slecht gevoel erbij, allemaal veel toeters en bellen maar ook overgewicht. Er is niets van het vroegere Lotus in terug te vinden. En de neus vind ik helemaal niet kunnen. Veel agressiviteit (niet nodig bij een Lotus) maar ook niets speciaals in Design.
Maar ik ga verder zwijgen tot ik het live gezien heb.
Mijn dagelijkse schot Lotus: Excel BRG
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door vasseur »

Het was inderdaad het kleur :D :D :D
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door Mr.E »

JeanVM schreef: Verder: ik heb een slecht gevoel erbij, allemaal veel toeters en bellen maar ook overgewicht. Er is niets van het vroegere Lotus in terug te vinden. En de neus vind ik helemaal niet kunnen. Veel aggressiviteit (niet nodig bij een Lotus) maar ook niets speciaals in Design.
Dat is ook 100% mijn mening. Het vriendelijke gezicht van Lotus is gewoon weg door de Lambo-neus. :cry:
Het typische rijgedrag waarschijnlijk ook door het overgewicht. Wat niet betekent dat de auto niet snel zal zijn, maar ik ga "The Thrill of Driving" missen.
Ik reken me tot de gelukkigen die al met een R8 of Gallardo hebben kunnen rijden, en begin altijd te glimlachen als ik daarna in de Exige stap. Het ene geeft sensatie door spierballengerol, het andere geeft rijplezier. Groot verschil.
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door Blue Darkness »

Mr.E schreef:
JeanVM schreef: Verder: ik heb een slecht gevoel erbij, allemaal veel toeters en bellen maar ook overgewicht. Er is niets van het vroegere Lotus in terug te vinden. En de neus vind ik helemaal niet kunnen. Veel aggressiviteit (niet nodig bij een Lotus) maar ook niets speciaals in Design.
Dat is ook 100% mijn mening. Het vriendelijke gezicht van Lotus is gewoon weg door de Lambo-neus. :cry:
Het typische rijgedrag waarschijnlijk ook door het overgewicht. Wat niet betekent dat de auto niet snel zal zijn, maar ik ga "The Thrill of Driving" missen.
Ik reken me tot de gelukkigen die al met een R8 of Gallardo hebben kunnen rijden, en begin altijd te glimlachen als ik daarna in de Exige stap. Het ene geeft sensatie door spierballengerol, het andere geeft rijplezier. Groot verschil.
Welk overgewicht?
Hoeveel woog de laatste Esprit? En wat is het verschil met deze?
Denk dat bv het verschil tussen de eerste en de laatste Elise veel groter is... :roll:
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door Mr.E »

Blue Darkness schreef:
Mr.E schreef:
JeanVM schreef: Verder: ik heb een slecht gevoel erbij, allemaal veel toeters en bellen maar ook overgewicht. Er is niets van het vroegere Lotus in terug te vinden. En de neus vind ik helemaal niet kunnen. Veel aggressiviteit (niet nodig bij een Lotus) maar ook niets speciaals in Design.
Dat is ook 100% mijn mening. Het vriendelijke gezicht van Lotus is gewoon weg door de Lambo-neus. :cry:
Het typische rijgedrag waarschijnlijk ook door het overgewicht. Wat niet betekent dat de auto niet snel zal zijn, maar ik ga "The Thrill of Driving" missen.
Ik reken me tot de gelukkigen die al met een R8 of Gallardo hebben kunnen rijden, en begin altijd te glimlachen als ik daarna in de Exige stap. Het ene geeft sensatie door spierballengerol, het andere geeft rijplezier. Groot verschil.
Welk overgewicht?
Hoeveel woog de laatste Esprit? En wat is het verschil met deze?
Denk dat bv het verschil tussen de eerste en de laatste Elise veel groter is... :roll:
Je hebt inderdaad gelijk, het verschil is niet groot, althans als er geen gewicht bijkomt tegen dat hij in productie gaat. My bad. :oops:
Wat niet wegneemt dat hij (voor mij) er niet als een Lotus uitziet...
De Elise wordt helaas wel een zwaargewicht, straks weegt de Elise nog meer dan de Esprit ;)
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door Blue Darkness »

Hoe moet een Lotus er dan uit zien?
De vorige Esprit was toch ook heel scherp en strak van vorm? :roll:
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door co-driver »

Kleuren en smaken verschillen ...maar we zullen de productie versie moeten afwachten om een'oordeel' te kunnen vellen :roll:

Volgens AutoCar is de Esprit 'top-prioriteit' bij Lotus :!: :arrow: Begin 2013 zullen de eerste geleverd worden .
Lotus-Concepts-Esprit Green.jpg
nog 2 geel streepkes en wat carbon en dan naar LeMans 24 Hours :twisted:
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Esprit (new) Paris Show.

Bericht door Blue Darkness »

Ik vind dit dus echt wel een prachtig machien en wil mijn Esprit direct ruilen hoor!
Plaats reactie