Alvast bedankt!
Ik vind dat het dakje er zo 'raar' op ligt... of vergis ik mij?
Toekomstig koper die raad vraagt
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Toekomstig koper die raad vraagt
Ik ken wel Elises met meer op de klok ...thiva schreef:De hoge kilometerstand verklaart de scherpe prijs.Frederik schreef:Looks almost to good to be true ... maar als Will betrouwbaar is ... why not.Blue Darkness schreef:@Thiva:
Wat denk je van deze wagen?
http://www.pistonheads.com/sales/1322495.htm
Lijkt mij scherp van prijs?
Ik weet nog steeds niet echt wat ik nu zou doen...![]()
LHD Elan, RHD Elise of Speedster, VW of iets anders alledaags (en goedkoops)....
Ik zal hem eens wat info vragen.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Tuurlijk, kilometers hoeven geen probleem te zijn, maar drukken wel de prijs. Het schrikt veel potentiële kopers af.Frederik schreef: Ik ken wel Elises met meer op de klok ...
Ik zie niet echt een probleem met het dakje. Bovendien is de wagen HPI clear, dus dat geeft ook al wat zekerheid.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
So true ... al ben ik zelf ook als de dood voor die 100.0000 al weet/besef ik best dat moderne wagens vaak veelvouden aankunnen zonder grote problemen. Maar ik noem het een grote psychologisch drempel... ook bij mezelf.thiva schreef:Tuurlijk, kilometers hoeven geen probleem te zijn, maar drukken wel de prijs. Het schrikt veel potentiële kopers af.Frederik schreef: Ik ken wel Elises met meer op de klok ...
Dat is een goede indicator, al stel ik me soms vragen hoe Target HPI clear wagens kan verkopen waarbij duidelijk blijkt dat het perto's waren.thiva schreef:Ik zie niet echt een probleem met het dakje. Bovendien is de wagen HPI clear, dus dat geeft ook al wat zekerheid.
Blijft altijd een beetje kopen met vertrouwen én geluk.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
Kms zie ik niet als een probleem, ook een afgeleefd interieur ofzo niet, maar de auto moet mechanisch wel ok zijn.
Ik gebruik mijn wagen dagelijks en veel kilometers en gebruikssporen komen dan ook sowieso...
Ik vind het zelfs eerder wat zonde om een al te nieuwe wagen te kopen die er dan na een paar jaar al behoorlijk afgeleefd uitziet.
Mijn Elan had ook al veel kms en interieur was niet te best meer, maar voor mij was die auto eigenlijk perfect zo voor hetgeen hij moest dienen...

Ik gebruik mijn wagen dagelijks en veel kilometers en gebruikssporen komen dan ook sowieso...
Ik vind het zelfs eerder wat zonde om een al te nieuwe wagen te kopen die er dan na een paar jaar al behoorlijk afgeleefd uitziet.
Mijn Elan had ook al veel kms en interieur was niet te best meer, maar voor mij was die auto eigenlijk perfect zo voor hetgeen hij moest dienen...

- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
2 opties:Frederik schreef: Dat is een goede indicator, al stel ik me soms vragen hoe Target HPI clear wagens kan verkopen waarbij duidelijk blijkt dat het perto's waren.
Blijft altijd een beetje kopen met vertrouwen én geluk.
Iemand in de UK krijgt een ongeluk en geeft dat niet aan aan de verzekering. Hij betaalt de herstelling uit eigen zak en de wagen krijgt ook geen Cat toegekend.
Een wagen heeft een ongeluk gehad in de UK en staat daar gekend als Cat D.
Iemand, bv Target koopt ginds de wagen op en importeert hem naar hier. De geschiedenis van deze wagen verdwijnt eens hij geïmporteerd is. Moest je een check doen op de UK platen, dan zou deze schade wel tevoorschijn komen.
PS: Cat D bv hoeft niet noodzakelijk erge schade te zijn, maar dat is een andere discussie.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be