Nee even serieus, hopelijk wordt het snel gevonden, want mijn ervaring met "lawaaitjes" die er niet horen te zijn, is dat hun rekening hoog oploopt als je niet direct weet wat het is

Johan,Met slicks rijden is toch een hele ervaring en het is even wennen. Je voelt dat je een pak meer grip hebt, maar om hier aan te wennen zal toch ook meer dan 3 stintjes van een half uur nodig zijn.
Het is echter zoooo verslavend dat dit bij droog weer toch een standaard set up zal worden.
FastEleven denkt dat je de motorsteunen eens moet laten nakijken ...Spijtig genoeg hoorden we op het einde van de stint weer dat harde geklop rechtsachter als ik vol ging in een bocht. Verhiest vond niets aan de wagen, maar het geklop is wel redelijk hard, en kost je met gemak 2 seconden. (het is zo hard dat je spontaan van de gas gaat).
En zeggen dat jij een half jaar geleden een Porsche wilde kopen om te gaan trackenjokke_vlo schreef:Ik merkte trouwens wel dat niet iedere Porschist het leuk vond om voorbijgesnort te worden door een Exige.
Er waren maar twee Porsches die sneller gingen dan de Exige. Eentje was de Fia GT Porsche met Marc Goossens aan het stuur het andere een GT3RS MKII op full slicks en prepped door Prospeed. Die trouwens reed vol gebruik maakend van de electronica, want die rijstijl was nu niet meteen super.
Verder te onthouden een zwarte GT3 die tot 3x toe net een uitlooprondje reed of de pits indook als ik op hem kwam toegereden. Heb dat ook wel on tape ergens.
Hopelijk ook in de nieuwe ExigeFastEleven schreef:Zo'n rolkooi is standaard in een Porschx GT3 toch ....