Aangezien de gele cup 240 verkocht is aan Koen dan maar een nieuw draadje over de cup 255
Want kent iemand deze? Ik vind hem erg laag staan aan de voorkant maar als het goed is kan dat natuurlijk omhoog. http://www.leboncoin.fr/voitures/140710296.htm?ca=17_s
Ziet er bruut uit, maar kan het dak er eigenlijk af van een Cup?
Dan zit je natuurlijk tegen de rolbar te kijken..
Prijs lijkt me aanvaardbaar. Weinig km. Rood = knap kleur.
Zit op de CUP 255 ook standaard een Ohlins vering? Kan je deze zó laag zetten? Of heeft hij er nog een andere op laten zetten?
Als hij zo laag staat denk ik wel dat zijn voorspoilerke zal afgezien hebben.
Voor de rest heb je mijn goedkeuring
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
kilometers hoeven natuurlijk per sé niks slecht te zijn, ik heb sinds aankoop eind mei nu 16.000km erbij gezet waarvan ik vermoed 500km circuitgebruik, totaalteller staat nu op 70.002km Vorige eigenaar van 30 tot 55k had er amper 2-3 circuitdagen ofzo opzitten... 't is natuurlijk slecht idd 1 verhaal en 1 zijde van de medaille..
dak van de cup kan er ook wel af, bij gewone exige toch... airflow naar de intercooler van de supercharger zal dan wel iets minder zijn
Ik ben zelf eens naar die wagen gaan kijken.
Stond helemaal onder het stof, maar dat moet natuurlijk niet veel betekenen.
Toere is er wel eens een testrit mee gaan doen, en hij vertelde me onlangs dat de wagen echt schokte. Volgens de verkoper omdat hij nog niet warm was, maar na een kwartierke was het nog altijd zo.
Dus toch wel even oppassen lijkt me.
Aangezien de gele cup 240 verkocht is aan Koen dan maar een nieuw draadje over de cup 255
Want kent iemand deze? Ik vind hem erg laag staan aan de voorkant maar als het goed is kan dat natuurlijk omhoog. http://www.leboncoin.fr/voitures/140710296.htm?ca=17_s
Ziet er bruut uit, maar kan het dak er eigenlijk af van een Cup?
Dan zit je natuurlijk tegen de rolbar te kijken..
Ik ken deze auto niet, maar gezien de hoogte van de setting vooraan, de ingebouwde rolkooi en de kilometerstand zou dit wel eens een ex-wedstrijdauto kunnen zijn die in een nieuw cosmetisch jasje is gestoken. Auto heeft misschien een hard eerste leven gehad ...
FastEleven zou de auto toch wel heel goed technisch bekijken vooraleer tot aankoop over te gaan ...