TanksFrederik schreef:so fuckin' true !wimvanbeeck schreef:De New Bentley, helemaal nieuw en toch zéér herkenbaar, vooral aan die grill en gaas vulling voor de luchthappers, mooi accent en typeert elke Bentley, zoiets mis ik dus bij de New Lotus, nieuw maar met een links naar het verleden.
Welke nieuwe Lotus @ Paris Motorshow (2-17/10/2010)
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Re: Welke nieuwe Lotus @ Paris Motorshow (2-17/10/2010)
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
De ontwerpen zijn idd vrij conservatief want heel wat stijlelementen werden links en rechts "gepikt". Echter vind ik zel wel geslaagd ! Persoonlijk ben ik iets minder bezig met die "heritage". Mooi is mooi.
De enige vraag dat ik me wel stel is, wanneer dit uiteindelijk gaat leverbaar zijn of dit dan niet wat gedateerd zal zijn door te kiezen voor wat vandaag populair is, qua lijnen.
Stiekem hoop ik dat de nieuwe Exige toch wat trouw zal blijven aan de lijnen van vandaag, maar als ik dit zie zal het er wel weer helemaal anders gaan uit zien.
De kans bestaat wel dat ik toch helemaal Lotus "man" zal worden en het andere merk miss de rug toekeer.
De enige vraag dat ik me wel stel is, wanneer dit uiteindelijk gaat leverbaar zijn of dit dan niet wat gedateerd zal zijn door te kiezen voor wat vandaag populair is, qua lijnen.
Stiekem hoop ik dat de nieuwe Exige toch wat trouw zal blijven aan de lijnen van vandaag, maar als ik dit zie zal het er wel weer helemaal anders gaan uit zien.
De kans bestaat wel dat ik toch helemaal Lotus "man" zal worden en het andere merk miss de rug toekeer.

- T_085
- Naam: Timothy
- Auto: Exige Cup 260
- Contacteer:
Wow die Elan/Elise zeg, had ik nooit verwacht.
Natuurlijk zullen de prijzen ook wel wow zijn, maar ik vraag me nu wel af wat ze gaan aanvangen met de Evora tussen al dit nieuw (concurrentie?) geweld.
Natuurlijk zullen de prijzen ook wel wow zijn, maar ik vraag me nu wel af wat ze gaan aanvangen met de Evora tussen al dit nieuw (concurrentie?) geweld.
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
De Evora gaan ze nodig hebben om de volgende 10 jaar te overbruggen.T_085 schreef: maar ik vraag me nu wel af wat ze gaan aanvangen met de Evora tussen al dit nieuw (concurrentie?) geweld.
Ik zie ze die 5 nieuwe modellen nooit 123 productieklaar krijgen.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- Tom DC
- Naam: Tom
- Auto: (nog) geen Lotus
ik denk dat dit het doodvonnis is van de Evora, past volgens mij niet in het nieuwe rijtje dat Lotus wil voorstellen.
De Evora zullen ze wel nog een tijdje blijven maken en verkopen tot al dit nieuw moois beschikbaar is
De Evora zullen ze wel nog een tijdje blijven maken en verkopen tot al dit nieuw moois beschikbaar is
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
Evora: ja ook mijn idee.
Ze hebben daarbij wel een super platform ontwikkeld wat ze zullen meedragen naar de nieuwe modellen.
Als totaalpakket slaagt de Evora wat tegen met zijn vormen en motor.
Ze hebben daarbij wel een super platform ontwikkeld wat ze zullen meedragen naar de nieuwe modellen.
Als totaalpakket slaagt de Evora wat tegen met zijn vormen en motor.
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Toch weer even met de voeten op de grond, waar gaan ze die motoren halen, wetende dat ze die zelf NIET kunnen maken én aankopen kost in dit segment véél geld!!!
Denk er ook aan nu moeten ze euro 5 voldoen, tegen 2014 zijn we al aan de euro 6 dus uitstoot - CO2 ????
Denk er ook aan nu moeten ze euro 5 voldoen, tegen 2014 zijn we al aan de euro 6 dus uitstoot - CO2 ????
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Er wordt in de wandelgangen gefluisterd dat de Elan zou onderhuids een Evora zijn met krachtigere motor.electroshock schreef:De Evora gaan ze nodig hebben om de volgende 10 jaar te overbruggen.T_085 schreef: maar ik vraag me nu wel af wat ze gaan aanvangen met de Evora tussen al dit nieuw (concurrentie?) geweld.
Ik zie ze die 5 nieuwe modellen nooit 123 productieklaar krijgen.
>> http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 281#p41281
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Ook met de voeten op de grond....
als ge de geruchten mag geloven zou de nieuwe Elise net onder 50.000 eurokes komen in basis versie...ze zetten een 40 k in ponden voorop, dus +20% en iets meer btw..zou men daaraan moeten komen... en met enkele opties over de 50 k in euros.. nu een paar jaren terug was de Europa rond de 55 a 57k blijkbaar te hoog geprijsd, en heeft men allerlei verdekte prijsdalingen toegepast... maar dat was dan ook net in het begin vd algemene crisis...hopelijk en meschien zal dat nu beter liggen....maar..we zullen zien zei de blinde...
als ge de geruchten mag geloven zou de nieuwe Elise net onder 50.000 eurokes komen in basis versie...ze zetten een 40 k in ponden voorop, dus +20% en iets meer btw..zou men daaraan moeten komen... en met enkele opties over de 50 k in euros.. nu een paar jaren terug was de Europa rond de 55 a 57k blijkbaar te hoog geprijsd, en heeft men allerlei verdekte prijsdalingen toegepast... maar dat was dan ook net in het begin vd algemene crisis...hopelijk en meschien zal dat nu beter liggen....maar..we zullen zien zei de blinde...
-
- Naam: Kristof
- Auto: 2 elf
als ik zo naar die Elise kijk zou het me verbazen moesten ze die tegen 50k kunnen aanbieden...
to add speed add lightness