Nederlandse Esprit S3 te koop

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: Nederlandse Esprit S3 te koop

Bericht door thiva »

Deze Esprits weten me meer en meer te bekoren, maar spijtig genoeg krijg ik de aankoop hiervan niet meer verkocht thuis. :(

Ergens logisch met een moto die dit jaar nog geen 300 km gebold heeft en nog geen 5000 km op de klok van de Elise dit jaar. Moest ik mezelf nu eens in drieën kunnen delen...
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Nederlandse Esprit S3 te koop

Bericht door Frederik »

Bij mij ook, al zou ik toch de voorkeur geven aan een S1 ... een witte.
Ik ben superfan van Vasseurs witte Esprit ...

Hopelijk ooit ... momenteel ben ik aan het uitkijken of ik niet iets "te restaureren" kan kopen om deze zo op eigen tempo op te knappen. Al heb ik de indruk dat het met deze economische krisis voordeliger is een wagen te kopen dat (bijna) in orde is.

Enkele kansmakers naast de Esprit S1: Europa S1/S2, Elan S1/S2... zo ben ik enorm zot van een tweekleurige Elan Sprint, wat betreft dit model ben ik enorm fan van Lotusbert zijn bruintje ... al zou ik een lichtelijke voorkeur hebben naar wit/rood combo.
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Nederlandse Esprit S3 te koop

Bericht door Bzguy »

Ik ben wild van de klassieke (en huidige) Europa, maar ik pas totaal niet in de klassieke, ben blijkbaar veel tegroot :(

De S1 kan mij ook ENORM bekoren, heb er alvats een schaalmodelletje van, is toch al iets ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Nederlandse Esprit S3 te koop

Bericht door Blue Darkness »

Bzguy schreef:Ik ben wild van de klassieke (en huidige) Europa, maar ik pas totaal niet in de klassieke, ben blijkbaar veel tegroot :(

De S1 kan mij ook ENORM bekoren, heb er alvats een schaalmodelletje van, is toch al iets ;)
@Hans, dan kan je volgens mij ook niet in zo'n S1... :oops:
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Nederlandse Esprit S3 te koop

Bericht door Bzguy »

Blue Darkness schreef: @Hans, dan kan je volgens mij ook niet in zo'n S1... :oops:
Heb dat schaalmodel geprobeerd : mn 47 geraakt er al niet in ; heb nog nooit in n echte gezeten, het blijft helaas altijd bij kijken en kwijlen ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
X-ian
Berichten: 1179
Lid geworden op: 19 mei 2010, 11:27
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25
Locatie: Bornem

Re: Nederlandse Esprit S3 te koop

Bericht door X-ian »

Helemaal eens jongens... 8-)

Ik bedacht me eigenlijk nog iets.... toch wel grappig dat dit soort van opmerkingen komt van mensen die al (minstens) 2 Lotussen hebben :lol:
(nu ik zou ook een hele verzameling aanleggen als ik het geld had hoor :? :? )

Nu prijs ik mijzelf zéér gelukkig dat ik er al 1 mag hebben! :mrgreen:
Plaats reactie