drama
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: drama
Sterkte aan familie en vrienden.
Die foto's van die vlammenzee,
ik krijg er rillingen van.
Op bend.be blijken ze de chauffeur en/of de Esprit ook niet te kennen.
Die foto's van die vlammenzee,
ik krijg er rillingen van.
Op bend.be blijken ze de chauffeur en/of de Esprit ook niet te kennen.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
- rapidos
- Naam: rapidos
- Auto: rugissante
- Contacteer:
One of my friend was driving the car following the Renault Espace. He is shocked. He immediatly stopped the traffic and took several fire extinguishers, even from a truck, but it did not worked out. He told me the Esprit driver was, at least, inconscious after the impact. He just slept when reaccelerating on the wet road.
R.I.P.
R.I.P.
- Blue Darkness
- Contacteer:
Tja, voor wie het nog steeds niet echt duidelijk is :
Een Esprit is levensgevaarlijk als het wegdek er ook maar een beetje natter bij ligt.
Heb zelf ook al een paar kleine schuivertjes meegemaakt, gelukkig steeds tegen lage(re) snelheid en vooral met goede afloop.
Een Esprit is levensgevaarlijk als het wegdek er ook maar een beetje natter bij ligt.
Heb zelf ook al een paar kleine schuivertjes meegemaakt, gelukkig steeds tegen lage(re) snelheid en vooral met goede afloop.
- Bosbon_be
- Naam: Peter Bosmans
- Auto: Elan SE
Idem, ik zou niet durven buitenkomen alvorens buienradar te raadplegen. Heb al een paar keer zeer veel geluk gehad.Blue Darkness schreef:Tja, voor wie het nog steeds niet echt duidelijk is :
Veel sterkte aan de familie.
- Blue Darkness
- Contacteer:
Zo'n schuiver vergeet je niet snel meer èhBosbon_be schreef:Idem, ik zou niet durven buitenkomen alvorens buienradar te raadplegen. Heb al een paar keer zeer veel geluk gehad.Blue Darkness schreef:Tja, voor wie het nog steeds niet echt duidelijk is :
Veel sterkte aan de familie.