De Ferrari liet Jokke toch voorbij op het rechte stuk, als zij daar elke keer op u gaan uitlopen, (is niet vreemd met hun hoop meer PK's) dan is er maar weinig mogelijkheden om ze voorbij te gaan. De bochten zijn dan zowat de enige mogelijkheid.
Je kan natuurlijk even binnen rijden in de pits, om zo niet meer achter de Ferrari te hangen, maar we zijn allemaal wel een beetje competitief hé. Iedereen wil die Ferrari van 2/3 keer de aankoopprijs van de onze wel es pakken ipv braafjes binnen te komen voor een drivetrough.
Ik bedoel hiermee, ik probeer altijd zeer veilig om te gaan op het circuit. Zelf heb ik een wagen dat ik koester en ik graag zelf terug naar huis wil rijden. Es in de bocht ene pakken is voor mij geen doodzonde, ikzelf wordt ook ook wel es in de bochten gepakt. Niet elk inhaalmanoeuvre in een bocht is effectief gevaarlijk, op beeld (video) ziet het er allemaal spectaculairder uit dan is het. Allez het is bij mij eerder een uitzondering dan een regel, en dat wil ik net duidelijk maken.
Maar eigenlijk gaan we hier heel fel off-topic hé. Ging het hier niet om Jokkes snelle apelsien?