Lotus on track
- Dim
- Auto: Exige S 240
Re: Lotus on track
zou nog moeten meevallen :
http://www.myweather2.com/Motor-Racing/ ... spx?sday=1
http://www.myweather2.com/Motor-Racing/ ... spx?sday=1
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- elwood
- Naam: Pascal
- Auto: Lotus Elise cup 250
- Contacteer:
Exploded schreef:Ik denk dan spontaan aan Mettet... Eventueel wil ik helpen bij de organisatie.
Croix goedkoop, klein circuit dat heel snel te leren valt. Je krijgt na enkele rondes reeds het circuit in de vingers. Heel overzichtelijk en dichtbij.
- Dim
Clastres is ook heel leuk...onlangs is er via het forum zo'n trackday voorgesteld geweest, georganiseerd door een groep vrienden, en die was super !
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Yep daar heb je gelijk. Maar vanuit Antwerpen is dat toch al 210km van de deur. Terwijl Mettet een 100km korter is. Qua prijzen heb ik geen idee wat de prijs is tegenwoordig in Mettet. Ik zal eens informeren.elwood schreef:Croix goedkoop, klein circuit dat heel snel te leren valt. Je krijgt na enkele rondes reeds het circuit in de vingers. Heel overzichtelijk en dichtbij.
Clastres is ook een leuk alternatief.
On Topic: Yep het weer gaat morgen meevallen! Dat gaat plezant worden!
Jokke: Welke uitlaat durf jij mee te brengen morgen?
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
kent iemand de timing? (vanaf welk uur 's morgens is daar iemand) . Ik wil best vroeg komen om de files naar bxl te voorkomen. groeten van bart .voor 't forum on track wil ik best wel komen (als ik ni moet werken) . 't zou tof zijn om (indien haalbaar) af en toe een ronde of 5 te draaien achter iemand die de lijnen heel goed kent en met inhaalverbod aan een rustig tempo dat heft de track-drempel-vrees al voor een heel stuk op . 't is voor de ervaren piloten dan wat saai uiteraard maar zo krijgen ook de mindere goden eens het circuit-gevoel te pakken . 't is maar een idee-input he .

- Sir Charles
- Naam: Carl
- Auto: S3 S220
Misschien een stomme (maar wel praktische) vraag...
Hoe vermijden jullie dat jullie steeds met jullie helm tegen de rollbarcover stoten? (met krassen en evt. scheurtjes tot gevolg)
Ik ben zelf 1.86m en zit met mijn zetel in de achterste stand. Als ik niet wat onderuitzak voel ik af en toe die cover tegen het achterste van mijn hoofd zelfs zonder helm.
Iemand nog dit probleem?
Hoe vermijden jullie dat jullie steeds met jullie helm tegen de rollbarcover stoten? (met krassen en evt. scheurtjes tot gevolg)
Ik ben zelf 1.86m en zit met mijn zetel in de achterste stand. Als ik niet wat onderuitzak voel ik af en toe die cover tegen het achterste van mijn hoofd zelfs zonder helm.
Iemand nog dit probleem?
Lotus Elise S3 S 220 - MY2012 - Carbon Grey - Touring pack - Black pack - TRD airbox - Larini exhaust
(ex) Lotus Elise S2 111S - MY04 - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - Touring pack - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron Street Series
(ex) Lotus Elise S2 111S - MY04 - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - Touring pack - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron Street Series
- Dim
Sign on – 7.45-8.30am
Briefing – 8.35am
Sighting laps – 70KPH – no overtaking – 9.00am – 9.25am
Circuit live – 9.25am
Lunch – 11.55am-13.05pm
Close – 17.30
Briefing – 8.35am
Sighting laps – 70KPH – no overtaking – 9.00am – 9.25am
Circuit live – 9.25am
Lunch – 11.55am-13.05pm
Close – 17.30
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
Hela hela ik onderstreep altijd dat ik beginneling ben en nog belange geen goed piloot. Kan je meermaals lezen in mijn toipic. Het enige circuit waar ik een beetje uit de voeten kan is Mettet. Ben wel een enthousiast Lotus rijder die al is een filmke postovi schreef:Eerst al die straffe verhalen en nu al excuses dat je niet snel gaat rijden?jokke_vlo schreef:Ik geef toe niet op mijn gemak te zijn na de vorige schuiver en de gedane kosten aan de wagen. Ik rij zeker met de handrem op. Puur voor fun al ben ik niet zo snel lijkt me beste houding![]()

Het is niet mijn bedoeling zo over te kommen.
@ exploded ik neem de stage 1 maar vrees nu daar ook al voor. Met de upgrade klinkt hij blijkbaar een stuk luider. De zwarte vlag loert om de hoek denk ik.
Het probleen van het helm stoten heb ik ook....niks aan te doen ( tenzij cabrio rijden) je denkt maar dat ge just nen echten zijt met uw helm vol krassen

Laatst gewijzigd door jokke_vlo op 29 jul 2010, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- elwood
- Naam: Pascal
- Auto: Lotus Elise cup 250
- Contacteer:
jokke_vlo schreef:ovi schreef:jokke_vlo schreef:
@ ik neem de stage 1 maar vrees nu daar ook al voor. Met de upgrade klinkt hij blijkbaar een stuk luider. De zwarte vlag loert om de hoek denk ik.
Dat wordt gas lossen

- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Ik dacht van Molleke verstaan te hebben, dat Thierry (externe) dempers kan voorzien? Of is dat mijn gedacht maar?jokke_vlo schreef:
@ ik neem de stage 1 maar vrees nu daar ook al voor. Met de upgrade klinkt hij blijkbaar een stuk luider. De zwarte vlag loert om de hoek denk ik.