Vraag maar eens aan stijntje van dit forum wat zijn ervaringen zijn met Target. Hem hebben ze vast ook niets verteld over een ongeval of herstelling bij zijn aankoop. Waarom denk je dat ze de wagens aan scherpe prijzen kunnen aanbieden?D_Lybaert schreef:Er staat allesinds niets bij over een ongeval of herstelling van de wagen, hoewel ik dit wel al gevonden heb bij andere Elise modellen bij deze dealer.
Bedankt alvast voor de waarschuwing, ik zal eens verder informeren. En eens verder blijven rondkijken dan maar he.
Toekomstig koper die raad vraagt
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Re: Toekomstig koper die raad vraagt
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Voor alle duidelijkheid, Target verkoopt ook goede auto's hoor, maar een Elise/Exige kan je er echt niet kopen met een gerust hart, als een kenner er niet heeft naar gekeken EN je de alle onderplaten er niet van hebt onderuit gevezen!
Als je dan geen verdachte zaken ziet aan het chassis, kan je gerust zijn!
Als je dan geen verdachte zaken ziet aan het chassis, kan je gerust zijn!
-
- Naam: Stijn
- Auto: beemer
Ja in alle geval weg blijven als je het hele verhaal is wil horen dan stuur je maar is een berichtje ,en als je is een toertje wil doen spring je maar is binnen
- Lovecraft
- Naam: Nicolas
- Auto: Europa S
je moet natuurlijk altijd uit je doppen kijken, als je in de UK of bij Target gaat shoppen zeker!
Bij een dealer heb je een stuk meer zekerheid, maar daar zit je natuurlijk een stuk duurder.
Schrikt een rechtsgestuurde wagen je af?
Bij een dealer heb je een stuk meer zekerheid, maar daar zit je natuurlijk een stuk duurder.
Schrikt een rechtsgestuurde wagen je af?
-
- Naam: David
- Auto: Nog Geen
Ik wil zeker het volledige verhaal wel eens horen Stijn.
Zoals ik het hoor zal ik dus maar best afzien van die aanbieding. En hoe meer ik de verhalen hoor kan ik miss best nog wat afwachten en eventueel direct een nieuwe kopen, aangezien dat het vernieuwde model binnenkort toch uitkomt.
Zoals ik het hoor zal ik dus maar best afzien van die aanbieding. En hoe meer ik de verhalen hoor kan ik miss best nog wat afwachten en eventueel direct een nieuwe kopen, aangezien dat het vernieuwde model binnenkort toch uitkomt.
Rechtsgestuurd schrikt mij niet echt af, ik denk dat het vooral wennen is. Wat zijn de ervaringen van diegenen die ook eerst een links zaten?Schrikt een rechtsgestuurde wagen je af?
-
- Naam: Nico
- Auto: none
En bij die mensen in Wodeque zijn deze wagens die ze aanbieden een beetje degelijk?
- marky_mark_98
- Naam: Marc
- Auto: Elise MK2 S
Ik heb de mijne bij hun gekocht, een probleem gehad met de thermostaat en gelijk vervangen onder garantie !NDH schreef:En bij die mensen in Wodeque zijn deze wagens die ze aanbieden een beetje degelijk?
Ik kan hun aanraden maar er zijn personen bij wie het niet goed afgelopen is.
Marc.
-
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
Ok nog maar even op target in te haken , werk er vlakbij, dus niet bij target zelf! , ben er paar keer naar elise wezen kijken. 1e keer met oorechte intresse, 2e keer om vriendin rustig te kunnen laten kijken en rondje proefrijden.
Heb daar met klanten staan praten, oa een duitser die vanaf berlijn kwam. Die was oprecht boos, schadevij zoals beloofd was de auto allerminst. Heel veel plamuur etc ( oude jaq )
De elises die ik zag waren allemaal in bedenkelijke staat. Schade aan wielophanging delen, schade aan bodem, hgf, etc
De elise waarin we rondje om trein maakte was pefect in orde en de zoete uitlaat geur was niks.....
Ken bedrijf van 15 jaar terug, toen was de computerhandel tak diverse malen groter, toen was het al knudde. Zaten toen in Neunen meen ik.
Soms spreek je een Engelsman die zijn auto aan hun heeft verkocht , 6000gbp geven ze voor iedere S1. Word opgehaald met vrachtwagen zonder proefrit etc.
Ik zou er weg blijven.
Op seloc.org staat er nog meer over eschreven.
Wat ik wel kan aanrqden is contact zoeken met will blackham ( willb op seloc )
Mijn S2 135r kwam er vandaan en zo nog 2 in nl die ik heb geadviseerd erheen te gaan. 3 wagens in goede conditie.
Hij heeft audio bedrijf en doet de elises als hobby erbij.
Heb daar met klanten staan praten, oa een duitser die vanaf berlijn kwam. Die was oprecht boos, schadevij zoals beloofd was de auto allerminst. Heel veel plamuur etc ( oude jaq )
De elises die ik zag waren allemaal in bedenkelijke staat. Schade aan wielophanging delen, schade aan bodem, hgf, etc
De elise waarin we rondje om trein maakte was pefect in orde en de zoete uitlaat geur was niks.....
Ken bedrijf van 15 jaar terug, toen was de computerhandel tak diverse malen groter, toen was het al knudde. Zaten toen in Neunen meen ik.
Soms spreek je een Engelsman die zijn auto aan hun heeft verkocht , 6000gbp geven ze voor iedere S1. Word opgehaald met vrachtwagen zonder proefrit etc.
Ik zou er weg blijven.
Op seloc.org staat er nog meer over eschreven.
Wat ik wel kan aanrqden is contact zoeken met will blackham ( willb op seloc )
Mijn S2 135r kwam er vandaan en zo nog 2 in nl die ik heb geadviseerd erheen te gaan. 3 wagens in goede conditie.
Hij heeft audio bedrijf en doet de elises als hobby erbij.
- B-Art
- Naam: Bart
- Auto: Exige S2
- Contacteer:
Ik had geen vooroordeel en heb een mening ter plaatse gevormd.... ben een paar keer bij Target geweest om mensen van hun ongeluk te behoeden.D_Lybaert schreef:Ik moet alles nog onderzoeken, maar ben zeker van plan om testritten te vragen. Of ik de dealer zo ver krijg dat ik hem langs de Lotus-dealer kan passeren is nog maar de vraag.
Ik heb hem wel gevonden bij de Target dealer in Eindhoven, ik weet niet of er mensen zijn die daar contacten hebben of getuigenissen kunnen geven over aankopen daar.
Als je bij target koopt kan ik je enkel "innege deelneming" toewensen...
Die euro's dat je extra uitgeeft aan een deftige 2de hands, zijn snel terug verdiend want de kosten die je aan een wrak hebt om hem in orde te stellen maken de auto een pak duurder. Target koopt immers enkel "total losses" op die niet meer op Engelse bodem mogen verkocht worden!
Het onfatsoenlijke is dat ze de wagens als schadeloos verkopen terwijl er in realiteit geen enkele staat. Als je wil kan je hier wel wat op het forum terugvinden, heb ooit wat foto's geplaatst van een MK1.
- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
De mijne komt ook daar vandaan. En mijn verhaal is gelijkaardig. Een defecte alternator en die is direct onder de garantie vervangen geweest.marky_mark_98 schreef:Ik heb de mijne bij hun gekocht, een probleem gehad met de thermostaat en gelijk vervangen onder garantie !NDH schreef:En bij die mensen in Wodeque zijn deze wagens die ze aanbieden een beetje degelijk?
Ik kan hun aanraden maar er zijn personen bij wie het niet goed afgelopen is.
Marc.

Enige opmerking die ik heb is dat er in de kantlijn van het onderhoudsboekje stond dat de distributieriem vervangen was, maar dat, toen ze dat bij FKM bekeken, dat die naar hun mening nooit vervangen was geweest.

Enfin ik heb die voor alle zekerheid toch maar laten vervangen. Die kost is niets vergeleken bij een vastgelopen motor.