electroshock schreef:Holy sh*t,
ze nemen Bob Lutz aan boord :
Nu even héél serieus:
de alternatieve lightweight-concepten van Bob Lutz zijn eigenlijk al lang geen publiek geheim meer.
Hij stond al bekend voor zijn Badge-engineering-praktijken, voeg daar vanaf nu maar Bad-engineering aan toe.
new-gm-smart-car1.jpg (42.08 KiB) 3496 keer bekeken
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
was het geen presentatie van een nieuw model aan geselecteerd publiek?
Had zo ook de voorstelling bij mclaren bijgewoond voordat de wagen aan de pers officieel werd onthuld.
weet er zelf niet meer over, kom net terug van vakantie.(PM als je meer weet)
Een allerlaatste replytje met een link over Lutz zijn doeltreffende managing-technieken : "Redesign the goddam moulding motherfucker! Go on, redesign it, bitch!"
Ik laat het in het midden of Sniffpetrol deze uitspraak gecheckt en gedubbelcheckt heeft: http://www.sniffpetrol.com/issue015.html
Als de wonderboys from Hethel nu niet meelezen dan is het hun eigen fout.
Bij deze hadden ze kunnen weten welk vlees Lutz in de kuip heeft en moeten ze daarna niet komen janken.
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
D'as al langer bekend : een exclieve test van de Evora voor potentiele kopers op de testbaan van Ford in Lommel. Ik was ook uitgenodigd maar kan niet. Heb trouwens als allereerste met een pre-produktiemodel van de Evora gereden begin 2009 en dat was een pak spannender.