Stickers : wie heeft -digitale- Lotus logo's?
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
Re: Stickers : wie heeft -digitale- Lotus logo's?
Een mogelijkheid ;
Verhiest kleeft op de ruit links voor een driehoekige sticker eventueel een driehoek van het forum voor rechts op de ruit . Kan er geen foto van plaatsen want kan nog geen foto's plaatsen .
'T is maar een idee
Groeten van bart .
Verhiest kleeft op de ruit links voor een driehoekige sticker eventueel een driehoek van het forum voor rechts op de ruit . Kan er geen foto van plaatsen want kan nog geen foto's plaatsen .
'T is maar een idee
Groeten van bart .
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
zie hier een fotowimvanbeeck schreef:Ik wil velg stickers maken zoals we zien bij moto's, bv op mijn Ducati hangt:
DUCATI (wit) logo (rood) PERFORMANCE (wit).
Ik wil hetzelfde doen voor mijn Lotus, wit op zwarte velg met de tekt LOTUS SPORT dewelke ook op de Lotus pet staat, zie foto hieronder.
Een leuk alternatief zou zijn:
LOTUS FKM
of
LOTUS THIERRY VERHIEST
Om dit te kunne maken heb ik het juiste lettertype nodig van de tekst op de pet, wie kan daarbij helpen, misschien Raf, hij maakt ook zelf stickers of misschien een daeler die de tekt in het juiste lettertype gebruikt voor reklame drukwerk?
WIM
- Bijlagen
-
- IMG_3909.JPG (29.44 KiB) 3193 keer bekeken
- wimvanbeeck
wimvanbeeck schreef:zie hier een fotowimvanbeeck schreef:Ik wil velg stickers maken zoals we zien bij moto's, bv op mijn Ducati hangt:
Ik wil hetzelfde doen voor mijn Lotus, wit op zwarte velg met de tekt LOTUS SPORT dewelke ook op de Lotus pet staat, zie foto hieronder.
LOTUS FKM
of
LOTUS THIERRY VERHIEST
Om dit te kunne maken heb ik het juiste lettertype nodig van de tekst op de pet, wie kan daarbij helpen, misschien Raf, hij maakt ook zelf stickers of misschien een daeler die de tekt in het juiste lettertype gebruikt voor reklame drukwerk?
WIM
- Bijlagen
-
- IMG_3908.JPG (31.74 KiB) 3191 keer bekeken
- wimvanbeeck
wimvanbeeck schreef:wimvanbeeck schreef:zie hier een laatste foto van de Lotuswimvanbeeck schreef:Ik wil velg stickers maken zoals we zien bij moto's, bv op mijn Ducati hangt:
LOTUS FKM
of
LOTUS THIERRY VERHIEST
WIM
- Bijlagen
-
- IMG_3913.JPG (16.31 KiB) 3191 keer bekeken
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
wim, kunt ge eens exact de hoogte vd letters en de lengte vd sticker opgeven, meschien kan ik dat op de velgen van mijn europa gebruiken, maar t'is een andere soort velg... bedankt op voorhand herman
- wimvanbeeck
Hoi Herman,Herman schreef:wim, kunt ge eens exact de hoogte vd letters en de lengte vd sticker opgeven, meschien kan ik dat op de velgen van mijn europa gebruiken, maar t'is een andere soort velg... bedankt op voorhand herman
ik heb ze besteld via de site die gij doorgaf, ik heb alleen het deel LOTUS gebruikt, erachter stond nog SPORT en een EXIGE tekening, deze lattsten heb ik niet gebruikt, de letters LOTUS zijn ongeveer 7 mm hoog.
WIM
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Wim, knap ... Waarom niet LOTUS O MOTORSPORT ... waarbij de O het Lotus logotje is...wimvanbeeck schreef:zie hier een laatste foto van de Lotus
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
bedankt wat is de totale lengte vd sticker wim- de europa s velg is van een model dat de sticker enkel op bepaalde plaatsen in de rand kan gekleefd worden ik heb gemeten en 10 a 10.5 cm zou passen, de 17"velgen zijn in grijs/brons kleur... dank.
wimvanbeeck schreef:Hoi Herman,Herman schreef:wim, kunt ge eens exact de hoogte vd letters en de lengte vd sticker opgeven, meschien kan ik dat op de velgen van mijn europa gebruiken, maar t'is een andere soort velg... bedankt op voorhand herman
ik heb ze besteld via de site die gij doorgaf, ik heb alleen het deel LOTUS gebruikt, erachter stond nog SPORT en een EXIGE tekening, deze lattsten heb ik niet gebruikt, de letters LOTUS zijn ongeveer 7 mm hoog.
WIM
- vasseur
- Auto: Elise s1 - Elan+2
dat sikkertje op die velg is gewoonweg mega vet
echt mooi
echt mooi
- wimvanbeeck
Herman schreef:bedankt wat is de totale lengte vd sticker wim- de europa s velg is van een model dat de sticker enkel op bepaalde plaatsen in de rand kan gekleefd worden ik heb gemeten en 10 a 10.5 cm zou passen, de 17"velgen zijn in grijs/brons kleur... dank.
wimvanbeeck schreef:Hoi Herman,Herman schreef:wim, kunt ge eens exact de hoogte vd letters en de lengte vd sticker opgeven, meschien kan ik dat op de velgen van mijn europa gebruiken, maar t'is een andere soort velg... bedankt op voorhand herman
WIM
de lengte van de tekst Lotus is ongeveer 8 cm