Voor mij zijn alle dealers gelijk, ik wil via LF (Lotus Forum) en YLD (Ypres Lotus Day) geen populisme aan de gang brengen.Roland schreef:Volledig akkoord met Blue Darkness: ze moeten maar bewijzen mbt depannage: het kan uiteraard ook niet zijn dat ze met elkaar vechten om een wagen te herstellen.
Ik voel echter zoiets gelijk als BD: wie de meeste toters en bellen aanbiedt wordt de winnaar; en dit wordt nog eens gepeild...
Om toe te komen op: De beste Lotus dealer in België?
Ik blijf voorstander (om dergelijke situaties te vermijden) om voor een onafhankelijke persoon of personen te kiezen dat eerstelijns hulp kan bieden, indien problemen zorgwekkend zijn (zoals vb. bij Walter) kunnen we de wagen takelen en afslepen naar een dealer naar keuze.
Mijn standpunt zal ik blijven verdedigen omdat ik weet dat "de dag ik 1 dealer bevoordeel ik de gevolgen daarvan snel zal kunnen dragen" en dat wil ik dus helemaal niet... nog voor LF nog voor YLD. Mijn jarenlange ervaring inzake websites en organisaties leert mij dat als je kleur kiest, je daarvan de gevolgen ooit te verwerken krijgt met alle gevolgen van dien.