13/05/2010 - Ypres Lotus Day 2010 (comments & foto's)
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- vic
- Naam: Jean-Marc
- Auto: Elan- Exige - Evora
Re: 13/05/2010 Ypres Lotus Day (comments & foto's)
Heel leuke dag gehad !
Dikke proficiat aan de organisatie.
Volgend jaar zullen wij zeker en vast nog aanwezig zijn.
ALLES WAS PERFECT VOOR MIJ... zelfs afwezigheid van RedBull (beurk ! ik hou er niet van
)
Dikke proficiat aan de organisatie.
Volgend jaar zullen wij zeker en vast nog aanwezig zijn.
ALLES WAS PERFECT VOOR MIJ... zelfs afwezigheid van RedBull (beurk ! ik hou er niet van

-
- Naam: Steve
- Auto: Elise 111R S2
FANTASTISCH DAG!!!!!!
Meer kan ik echt niet zeggen! Gewoon TOP!
Ik kijk al uit naar volgend jaar!!
Meer kan ik echt niet zeggen! Gewoon TOP!
Ik kijk al uit naar volgend jaar!!
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
We zijn net thuis gekomen!
Aan iedereen van de organisatie nen dikke proficiat!
Prachtige organisatie (begint een gewoonte te worden), goed gegeten en een prachtig roadbook!
Jaja ... nu pas thuis.
Gisteren blijven overnachten in het Novotel in Ieper centrum.
Vanmorgen het verplichte nummertje shoppen gedaan in Ieper.
Mijn vrouw wilde nog even de zee zien .... dus nog even via de kleine weggetjes langs Duinkerke gereden ... iets gegeten en dan om het af te leren een ommetje gemaakt via Antwerpen over Beringen (jaja een boodschapke in Limburg gaan doen) en dan richting Leuven (normaal Ieper - Leuven = 160 km .... nu 370 km).
Kortom ... we hebben weer genoten.
Frederik, start de inschrijvingslijst voor volgend jaar maar op!!!
Oeps ... Mosseldiner vergeten!
Aan iedereen van de organisatie nen dikke proficiat!
Prachtige organisatie (begint een gewoonte te worden), goed gegeten en een prachtig roadbook!
Jaja ... nu pas thuis.
Gisteren blijven overnachten in het Novotel in Ieper centrum.
Vanmorgen het verplichte nummertje shoppen gedaan in Ieper.
Mijn vrouw wilde nog even de zee zien .... dus nog even via de kleine weggetjes langs Duinkerke gereden ... iets gegeten en dan om het af te leren een ommetje gemaakt via Antwerpen over Beringen (jaja een boodschapke in Limburg gaan doen) en dan richting Leuven (normaal Ieper - Leuven = 160 km .... nu 370 km).
Kortom ... we hebben weer genoten.
Frederik, start de inschrijvingslijst voor volgend jaar maar op!!!
Oeps ... Mosseldiner vergeten!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Oef ook effe tijd om mijn verslag te posten
Kortweg :volgend jaar kom ik zeker terug in Ieper rijden.
Een fantastische dag beleefd :gewoonweg schitterende organisatie.
En wat een gemoedelijke sfeer,maar dat is niet moeilijk met allemaal toffe mensen.
Onze dank van Peggy en mij voor de schitterende dag die de organisatie ons heeft bezorgd.
Het was wel vroeg opstaan om de 185 km naar Ieper te overbruggen.
Maar onderweg hebben we ons niet verveeld dankzij de opgevoerde shows van Bosbon en Exploded.Ter hoogte van Gasthuisberg hing ik achteraan het groepje Lotussen op het linkerrijvak toen Exploded zijn eerste show opvoerde.
Het werd voor mij toen ook effe warm omdat ik toen plots tegen 45 km per uur aan het rijden was op het linkervak met in mijn gat een Honda S2000die ferm afgevlamd kwam; En dan het donut-moment van Bosbon heb ik ook van kortbij kunnen bewonderen.Toen moest ik ook in allerijl naar de pechstrook om Mindpower te ontwijken.Voor de rest verliep alles vlot.
Ieper zelf:fantastische ontvangst en schitterende rit zoals zovelen hierboven reeds beschreven. De eerste etappe effe Mindpower proberen te volgen,maar dat heb ik snel opgegeven want die was zo snel dat zelfs zijn co-piloot niet kon volgen blijkbaar zodat hij verkeerd reed
Dan effe gemist met wat foto's en dan maar op GPS binnengereden.
Voor de rest een rustige rit gehad met Thiva en zijn ervaren co-pilote Sofie.
Eten was lekker en het gezelschap was zeer tof.Gezellig kunnen praten.
En dan was er tombola en....GEWONNEN
Een prachtig boek over de Gandaham met een pak recepten van de huidige topchefs van Belgie. MERCI ORGANISATIE WE ZIJN ER BLIJ MEE
Ge ziet dat ge niet schoon moet zijn om geluk te hebben.
Om te besluiten : nogmaals merci aan iedereen van de organisatie en de toffe mensen waar ik de dag mee doorgebracht heb (thiva en Mindpower en vrouwen)
Bij het naar huis wat Kitcars voorbijgestoken die rustig naar huis reden en nog nagewuifd en getoeterd.RESPECT GUYS
De laatste km rook de elise zijne stal en gaf Peggy ze de sporen zodat we snel thuis waren en stikkapot zijn gaan slapen
PS @Bart_p we hebben u gemist

Kortweg :volgend jaar kom ik zeker terug in Ieper rijden.
Een fantastische dag beleefd :gewoonweg schitterende organisatie.
En wat een gemoedelijke sfeer,maar dat is niet moeilijk met allemaal toffe mensen.
Onze dank van Peggy en mij voor de schitterende dag die de organisatie ons heeft bezorgd.

Het was wel vroeg opstaan om de 185 km naar Ieper te overbruggen.
Maar onderweg hebben we ons niet verveeld dankzij de opgevoerde shows van Bosbon en Exploded.Ter hoogte van Gasthuisberg hing ik achteraan het groepje Lotussen op het linkerrijvak toen Exploded zijn eerste show opvoerde.
Het werd voor mij toen ook effe warm omdat ik toen plots tegen 45 km per uur aan het rijden was op het linkervak met in mijn gat een Honda S2000die ferm afgevlamd kwam; En dan het donut-moment van Bosbon heb ik ook van kortbij kunnen bewonderen.Toen moest ik ook in allerijl naar de pechstrook om Mindpower te ontwijken.Voor de rest verliep alles vlot.
Ieper zelf:fantastische ontvangst en schitterende rit zoals zovelen hierboven reeds beschreven. De eerste etappe effe Mindpower proberen te volgen,maar dat heb ik snel opgegeven want die was zo snel dat zelfs zijn co-piloot niet kon volgen blijkbaar zodat hij verkeerd reed

Dan effe gemist met wat foto's en dan maar op GPS binnengereden.
Voor de rest een rustige rit gehad met Thiva en zijn ervaren co-pilote Sofie.
Eten was lekker en het gezelschap was zeer tof.Gezellig kunnen praten.
En dan was er tombola en....GEWONNEN
Een prachtig boek over de Gandaham met een pak recepten van de huidige topchefs van Belgie. MERCI ORGANISATIE WE ZIJN ER BLIJ MEE

Ge ziet dat ge niet schoon moet zijn om geluk te hebben.
Om te besluiten : nogmaals merci aan iedereen van de organisatie en de toffe mensen waar ik de dag mee doorgebracht heb (thiva en Mindpower en vrouwen)
Bij het naar huis wat Kitcars voorbijgestoken die rustig naar huis reden en nog nagewuifd en getoeterd.RESPECT GUYS

De laatste km rook de elise zijne stal en gaf Peggy ze de sporen zodat we snel thuis waren en stikkapot zijn gaan slapen
PS @Bart_p we hebben u gemist

LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
so true ...dachero schreef:PS @Bart_p we hebben u gemist
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Heb net eens tijd over om m'n foto's te bekijken en heb er na het opkuisen nog zo'n kleine 270 foto's over...
Zal ze na 't weekend op een telenetpagina zetten die ik toch niet gebruik.
Degene die de foto wensen van hun wagen hoeven me maar te mailen en ik zend hen de grotere versie op via mail.
Heb er al enkele lichtjes bewerkt als kleine teaser:

Zal ze na 't weekend op een telenetpagina zetten die ik toch niet gebruik.
Degene die de foto wensen van hun wagen hoeven me maar te mailen en ik zend hen de grotere versie op via mail.
Heb er al enkele lichtjes bewerkt als kleine teaser:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Zeer knappe foto's 

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- Hendrik
- Naam: Hendrik
- Auto: Elise MK1
@ RedBaron: ben benieuwd om nog meer van dat moois te zien!
-
- Auto: geen
- Contacteer:
dat er s'morgens vanaf de start voor eerste etappe beetje in treintjes moest worden was beetje mijn schuld
bedoeling was om idd om de 3min groepjes van 5 te laten vertrekken
maar aangezien het plots zo druk werd in de straat van het gewone verkeer, had ik besloten om jullie iets vlugger te laten vertrekken na elkaar zodat jullie minder last gingen hebben,om het centrum uit te rijden
nu ik zie dat iedereen tevreden was,das leuk om te aanhoren ook jullie bedankt om steeds onze aanwijzingen te volgen tijdens de parkings tot het middagmaal
normaal gingen wij enkel de parking+start doen s'morgens+parking s'middags
maar ik ken ook onze dirk al langer dan vandaag (nerveus als iets en schrik) heb ik samen met mijn collega rudie besloten om dirk op te bellen en te zeggen dat we onderweg waren naar de oosthoeve (tussenstop)om daar de parking terug te helpen doen (op dat moment voelde dirk zich terug helemaal op zijn best en was zijn schrik verdwenen dat er iets ging foutlopen)
hopelijk komen er volgend jaar nog meer opdagen
dirk van die sms niks van aantrekken
ge weet we hebben onze medewerking voor volgend jaar opnieuw bevestigd en het zal even vlot als dit jaar verlopen en nog beter als we kunnen
een evaluatie van een aantal opmerkingen zal ik je dan wel mededelen en bespreken
bedoeling was om idd om de 3min groepjes van 5 te laten vertrekken
maar aangezien het plots zo druk werd in de straat van het gewone verkeer, had ik besloten om jullie iets vlugger te laten vertrekken na elkaar zodat jullie minder last gingen hebben,om het centrum uit te rijden
nu ik zie dat iedereen tevreden was,das leuk om te aanhoren ook jullie bedankt om steeds onze aanwijzingen te volgen tijdens de parkings tot het middagmaal
normaal gingen wij enkel de parking+start doen s'morgens+parking s'middags
maar ik ken ook onze dirk al langer dan vandaag (nerveus als iets en schrik) heb ik samen met mijn collega rudie besloten om dirk op te bellen en te zeggen dat we onderweg waren naar de oosthoeve (tussenstop)om daar de parking terug te helpen doen (op dat moment voelde dirk zich terug helemaal op zijn best en was zijn schrik verdwenen dat er iets ging foutlopen)
hopelijk komen er volgend jaar nog meer opdagen

dirk van die sms niks van aantrekken
ge weet we hebben onze medewerking voor volgend jaar opnieuw bevestigd en het zal even vlot als dit jaar verlopen en nog beter als we kunnen
een evaluatie van een aantal opmerkingen zal ik je dan wel mededelen en bespreken