13/05/2010 - Ypres Lotus Day 2010 (comments & foto's)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Blitz
Naam: Gert
Auto: Opel Speedster 2.2

Re: 13/05/2010 Ypres Lotus Day (comments & foto's)

Bericht door Blitz »

de avond voordien was ik nog een beetje aan het twijfelen of k wel zou vertrekken. hier al enkele dagen regen, regen, regen...
toch maar vertrokken, we hadden in st-job met nog 6 andere auto's afgesproken, waarvan er geen enkele is komen opdagen, dus wij daar 45 minuten voor niets gestaan... toch nog telefoon gekregen van Ewald, die hebben we dan in Kruibeke opgepikt en met 2 auto's door de regen doorgereden. 180 km aan een stuk regen en van de moment dat we Ieper binnenreden was het gedaan met regenen :)
alles was beter dan ik verwacht had! de rit zelf, het eten, de sfeer, de organisatie, ... en dat voor een relatief lage prijs vind ik :)

we zijn een paar keer verkeerd gereden, maar dat hadden we meestal na 100 meter al door, dus konden we gelijk terugdraaien.

helemaal op het einde nog bijna ambras gehad met een plaatselijke boer :oops:
wij waren per vergissing met 2 Speedsters op zijn erf gedraaid, draaiden daar om en keerden terug richting straat, komt die kerel voor (zelfs TEGEN) mijn auto staan! hij vond dat niet kunnen dat wij op zijn erf kwamen, want da was privéterrein :roll: ik legde uit dat wij verkeerd zaten en terug wilde draaien, maar dat begreep hij dus niet, begon wat uit te pakken en ambetant te doen, uiteindelijk toch weggeraakt (en net op tijd of t had er daar tegen gezeten) en bij het vertrekken kon ik het dan toch niet laten om nog ff mijn handtekening op zijn erf te zetten m.b.v. mijn achterbanden :oops:

voor de rest is alles vlekkeloos verlopen en zoals ik op het forum van de Speedsterclub al vermeld had, was dit 1 van de mooiste dagen van mijn leven!

tot volgend jaar ;)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

Blue Darkness schreef:@Hans, je was precies wat de kluts kwijt? :lol: ik heb wel degelijk gewacht in Marke nadat de Esprit van Bosbon uit m'n spiegel was verdwenen. Ik wist toen eigenlijk meteen wat er gebeurd zou zijn en toen begreep Leen ook plots waarom het verstandig was de Esprit thuis te laten en de Elan te nemen.
We zijn dan gelijk tot Ieper gereden ;)
ahja, je hebt gelijk `gunther, heb mijn kluts nog steeds niet teruggevonden :mrgreen:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Bzguy

Bericht door Bzguy »

Iemand kroketjes ?
Bijlagen
IMG_0014.jpg
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Bzguy

Bericht door Bzguy »

Kasteel Zonnebeke :
Bijlagen
IMG_0013.JPG

Martin Luther King, Jr.
1963
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Bzguy schreef:Iemand kroketjes ?
Bart zijn bril afgedaan om niet herkend te worden? ... lol :lol: ;)

Er was precies overal "veel leute" aan de tafels 's avonds, het viel ons ook op dat iedereen zeer gezapig en vrij lang bleef zitten. Als mensen blijven zitten dan hebben ze veel te vertellen, en als het tegenvalt, dan willen mensen liefst zo snel mogelijk naar huis.

Ik er even hard voor gaan, ook ondanks dat ene erg negatieve bericht uit "verwachte" hoek. Wel integendeel, dat sterkt mij om het voor volgend jaar NOG beter te doen... :) Sorry, jongens.
Hendrik
Naam: Hendrik
Auto: Elise MK1

Bericht door Hendrik »

@ organisatie: prachtig gedaan en heel professioneel aangepakt: excellent roadbook (een foutje aan de Waterstraat maar dat was zeker om te zien of we allemaal goed wakker waren ;) en parcours. Was heel tevreden met de begeleiding op de stops; de mensen die daar stonden leidden alles in goede banen (parking,...); die mensen mogen ook niet vergeten worden.

@ RedBull: de drankjes waren wat droog... :lol:

@ Guy en Katelijne: dank je voor de prachtige dag; we hebben goed gelachen. Twas echt plezant.

@ Isabelle: thx voor het goede copilootwerk en het aangename gezelschap

@ Frank De Boosere: volgend jaar een streepje zon graag

@ Bzguy: blij te horen dat je goed bent thuisgeraakt met de Excell en ik hoop dat het euvel snel gerepareerd raakt.

@ al de fotografen en filmers: tof om al dat allemaal nog eens terug te zien.

Ik lees hier dat het voor bepaalde mensen wat "vervelend" was dat er zo veel deelnemers waren en dat er wat in treintjes moest gereden worden. Daar hadden wij geen last van. Maar ja, we zijn bij de laatste vertrokken en bleven hier en daar wat lang plakken (pintje, koffieke, gandahammeke,...).

Kortom: een geslaagde dag. Volgend jaar weer.
Vich
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1

Re: Video Start Ypres Lotus Day 2010 (3 min)

Bericht door Vich »

waw, echt knap zeg! Bedankt voor al dat moois
Seize the day
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Met de visie op het grote deelnemersaantal waren we initieel niet gestart, maar voor volgend jaar hebben we een gepaste oplossing om het treintjesrijden open te trekken. Al waren er weinig mensen die er last mee hebben gehad, want ik heb verschillende mensen daar specifiek na de rit vragen rond gesteld.

Alsnog hebben we een oplossing klaar om het voor de volgende editie volledig op te lossen. Watch us! :-)
Bzguy

Bericht door Bzguy »

ik vond het eigenlijk wel leuk om een treintje te vormen en een gezapig tempo aan te houden :)

Martin Luther King, Jr.
1963
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Bericht door Didier »

Bzguy schreef:... een gezapig tempo aan te houden :)
Nou, gezapig ... :?
ik zat op zeker ogenblik in een treintje met enkele speedsters ...
Om dat treintje bij te houden moest ik het gaspedaal bijna door m'n vloerplaat drukken :shock:
:lol:
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Plaats reactie