13/05/2010 - Ypres Lotus Day 2010 (comments & foto's)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Bosbon_be
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE

Re: 13/05/2010 Ypres Lotus Day (comments & foto's)

Bericht door Bosbon_be »

Ik bedankt de organisatie voor het mogen gebruik maken van hun engelbewaarder, en voor zijn gezanten die uit het niets komen opdagen bij problemen. ;)

Dikke mercie en doe zo verder :D
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

hier ook nog een paar fotokes gemaakt door een deelnemer en mij deze morgen toegestuurd...

http://picasaweb.google.fr/npapinfr/201 ... directlink
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Een heel tof dagkse gehad gisteren! Alvast eentje om nooit meer te vergeten ;) . Bedankt aan de schitterende oganisatie!
Zo een dagske begint met het starten van een sliert Lotussen op de autosnelweg, een Lotus Excel op kop van deze sliert en een Esprit die uit volle vreugde 3 pirouetjes maakt, omdat ze er zo graag bij is ;) :lol: .

De zee aan Lotussen op de markt in Ieper was zeer impressionant. Tof om zo vele Lotus vrienden nog eens terug mogen te zien.
Een Lotus oldtimer geeft altijd een extra dimensie aan zo een rondrit. Een nukkig contactslotje in de Excel, had mij in de morgen al een paar keer voor verrassingen gezet, door de motor op een paar ongelukkige momenten stil te leggen. En 's middags gaf ie de geest defintief. Dan maar den EHBNG gebeld, den Ieperse variant voor Eerst Hulp bij Nukkige Gevallen :roll: (zou een succes zijn op alle vrouwen wordt er gefluisterd ;) :) ). En dan komt de grijze massa van de echte mechaniekers pas echt op gang. Dan ziede dat Herman en Bosbon, nog echte "old school lovers" zijn, die gasten weten nog hoe ge een dame moet "soigneren" ;) . Pakt daarbij nog een Vasseurke, die tegen 200per uur een ellentrieke draad te voorschijn tovert en voila een Excel die start zonder sleutel, enkel met een draad. Nog wat McGyver tape rond de schakeling en voila: On y va!!!! :lol:
Ik kan niet zeggen hoe zeer jullie allen bedankt zijn.

We hadden toch wat tijd verloren, dus via een omwegske al naar onze eindbestemming gereden, daar kwam stilaan iedereen binnen. Het ene straffe verhaal na het andere volgt dan en na x glazen wijn, werden die verhalen nog meer gesmaakt :D . Net zoals het eten, zeer zeer lekker. Alleen had mijn fantastische co-piloot (B-Art) wa weinig kroketten :lol: :lol: (foto's zullen wel volgen denk ik).
Na het gezellig tafelen, moesten wij afscheid nemen, en op een gezapig tempo terug richting huis.
Met het terug afzetten van de Excel bij BZguy werd ik wat overmant door gevoelens, mijn eerste "live" ervaring ooit in een Lotus was een ritje in een Excel, gisteren heb ik er mee mogen rijden. De cirkel is nu rond voor mij, het was een zeer leuke tijd. Merci BZguy, om mij dit voorrecht te gunnen :!:
En aan de Ieperse organisatie: Doe zo voort, gelle zijt heel goe bezig! :ugeek:
B-Art
Naam: Bart
Auto: Exige S2
Contacteer:

Bericht door B-Art »

Exploded schreef: Alleen had mijn co-piloot wa weinig kroketten :lol: :lol: (foto's zullen wel volgen denk ik)
Ik hoop dat er geen foto's zijn .... :lol: en ik ontken alles. 't was de wim z'n schuld :P

Het was idd een dag om nooit te vergeten! Ik heb gisteren geleerd dat de echte kenners dus met een oldtimer of Esprit rijden :-)
vasseur
Auto: Elise s1 - Elan+2

Bericht door vasseur »

Aan alle aanwezigen van de YLD van harte bedankt om te komen.
Het was voor mij een hele bewogen dag die veel te vlug voorbij is gegaan. :(
Vandaag ben ik terug schelletjes aan het verkopen :lol: met een heel goed gevoel door de prachtige herinneringen aan wat ik gisteren allemaal beleefd heb. 8-)

Thanks En hopelijk tot volgend jaar.
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

De organisatie mag fier zijn op wat hier verwezenlijkt is. Dit gaat zo veel verder dan de formidabele prestatie om in stijl zo een 140 sportwagens bijeen te krijgen én die een hele dag probleemlos te begeleiden.
Dé prestatie bestaat erin om van Lotus 1 homogene groep te maken die dag. Géén groepen met een stempel erop, maar een groep met éénzelfde hobby (passie): rijden met een Lotus.

Oprechte dank en tot volgend jaar

ps volgende keer zit ik niet meer naast B-Art...je krijgt geen enkele kans om een kroket te eten :lol:

Wim
vasseur
Auto: Elise s1 - Elan+2

Bericht door vasseur »

Bart, ik vrees dat lotus grotere achterraampjes zal moeten voorzien voor volgende editie. :lol:
Bijlagen
P5131251-800.jpg
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Bericht door Didier »

Deze vond ik op YouTube, gemaakt door Antwerpspotter
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

WimC schreef:ps volgende keer zit ik niet meer naast B-Art...je krijgt geen enkele kans om een kroket te eten :lol:
Wij hadden aan de organisatietafel hetzelfde probleem, doordat vasseurke danig grote honger had, hadden wij weinig over voor onze honger te temperen.

Beeldmateriaal :
DSC_0558.jpg
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Bericht door Dirk510 »

Namens mijn vrouw Lena en ikzelf.
Aan iedereen hartelijk bedankt.
JULLIE ALLEMAAL HEBBEN ME GISTEREN ZEER ERG GELUKKIG GEMAAKT

Dank aan het stadsbestuur van Ieper, die meer dan één schepencolege aan onze organisatie hebben besteed.
Dank aan alle Politie diensten die niet hebben gefotografeerd
Dank aan de vele fotografen die wel hebben gefotografeerd
Dank aan onze security mensen Frederik - Rudi - Hendrik en Andy
Dank aan de vele toeschouwers die de Lotussen met liefde toezwaaiden
Dank aan de weinige wielrenners die onze wegen niet hebben vermeden
Dank aan Red Bull die schitterde met hun afwezigheid
Dank aan de Pers Media
Dank aan de regionale TV die dezelfde avond beelden brachten.
DANK AAN IEDEREEN

Eindelijk een nachtje waarbij ik rustig zou kunnen slapen.
Een gelukzalig en voldaan slaapje, zou mijn deug doen
Enfin "zou mijn deugt gedaan kunnen hebben".
Ware het niet van dat ene SMS berichtje rond 22u, met een punten quotering op 10
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Plaats reactie