Een heel tof dagkse gehad gisteren! Alvast eentje om nooit meer te vergeten

. Bedankt aan de schitterende oganisatie!
Zo een dagske begint met het starten van een sliert Lotussen op de autosnelweg, een Lotus Excel op kop van deze sliert en een Esprit die uit volle vreugde 3 pirouetjes maakt, omdat ze er zo graag bij is

.
De zee aan Lotussen op de markt in Ieper was zeer impressionant. Tof om zo vele Lotus vrienden nog eens terug mogen te zien.
Een Lotus oldtimer geeft altijd een extra dimensie aan zo een rondrit. Een nukkig contactslotje in de Excel, had mij in de morgen al een paar keer voor verrassingen gezet, door de motor op een paar ongelukkige momenten stil te leggen. En 's middags gaf ie de geest defintief. Dan maar den EHBNG gebeld, den Ieperse variant voor Eerst Hulp bij Nukkige Gevallen

(zou een succes zijn op alle vrouwen wordt er gefluisterd

). En dan komt de grijze massa van de echte mechaniekers pas echt op gang. Dan ziede dat Herman en Bosbon, nog echte "old school lovers" zijn, die gasten weten nog hoe ge een dame moet "soigneren"

. Pakt daarbij nog een Vasseurke, die tegen 200per uur een ellentrieke draad te voorschijn tovert en voila een Excel die start zonder sleutel, enkel met een draad. Nog wat McGyver tape rond de schakeling en voila: On y va!!!!
Ik kan niet zeggen hoe zeer jullie allen bedankt zijn.
We hadden toch wat tijd verloren, dus via een omwegske al naar onze eindbestemming gereden, daar kwam stilaan iedereen binnen. Het ene straffe verhaal na het andere volgt dan en na x glazen wijn, werden die verhalen nog meer gesmaakt

. Net zoals het eten, zeer zeer lekker. Alleen had mijn fantastische co-piloot (B-Art) wa weinig kroketten

(foto's zullen wel volgen denk ik).
Na het gezellig tafelen, moesten wij afscheid nemen, en op een gezapig tempo terug richting huis.
Met het terug afzetten van de Excel bij BZguy werd ik wat overmant door gevoelens, mijn eerste "live" ervaring ooit in een Lotus was een ritje in een Excel, gisteren heb ik er mee mogen rijden. De cirkel is nu rond voor mij, het was een zeer leuke tijd. Merci BZguy, om mij dit voorrecht te gunnen

En aan de Ieperse organisatie: Doe zo voort, gelle zijt heel goe bezig!