02/05/2010 : LOTUS tour LIMBURG [comments & foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Peter D
Naam: Peter
Auto: Elan M100

Re: 02/05/2010 : LOTUS tour LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door Peter D »

Mooi beeldmateriaal, knap is beeld gebracht !!
In Ieper zou je zeker je hartje kunnen ophalen, met meer dan 120 ingeschreven wagens met Lotus DNA...
Je kan trouwens zelf nog steeds inschrijven hé :D
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
bartvdb
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008

Bericht door bartvdb »

welkom david en vergeet ieper niet he groeten van bart . ps reportage gezien op autogespot .
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

bartvdb schreef:ps reportage gezien op autogespot .
Net ook bekeken http://www.autogespot.com/nl/item/7635/ ... mburg.html en inderdaad zéér knappe foto's vooral die van David Gielen van de grijze Europe :!:
6.jpg
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
lotusbert
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Bericht door lotusbert »

Frederik schreef: Verder chapeau voor alle deelnemers, die net zoals mezelf alsnog zonder twijfelen de Lotus van stal haalden ondanks de felle regenbuien om aan de rit deel te nemen en uit te rijden. Vooral ook Lotusbert dewelke van Tielt (175km) met de 2-11 helemaal naar Limburg is gekomen in de gietende regen. Volgens mij zullen veel mensen onderweg ZEER bedenkelijk in zijn richting hebben bekeken. :mrgreen:
:D 's morgens ben ik vertrokken in betrokken maar droog weer...tot in Aalter, en dan heeft het geregend tot in Tongeren. zolang je rijdt is dat eigenlijk geen echt probleem in een 2-eleven. Na 1,5 uur begint er wel wat water van je helm in je kraag te lopen maar dat is het dan ook. wel af en toe net geen aquaplaning gehad
Ik heb Elan en Elise rijders zien toekomen die bijna even nat waren als wij...
's namiddags hebben we op een paar druppels na zo goed als droog gereden.
De terug weg : dat was me wat anders !! In de buurt van Leuven hebben we door de hel gereden : regen met badkuipen te gelijk en hagelstenen gelijk marbels, aardedonker en donder en bliksems aan alle kanten. Door de temperatuursinversie besloeg mijn vizier en open rijden was geen optie met die hagel... We zijn op de tast achter een camion gesukkeld en de eerste parking was een tankstation, daar zijn we toch 10 minuten gaan schuilen. daarna droog van Brussel tot thuis gereden.
Het probleem was niet van water binnen te krijgen maar gewoon van niks te zien. Met de Elan zou het even slecht geweest zijn alleen (misschien) iets droger...
Als we al rare blikken hebben gekregen, k heb ze niet gezien en ik trek mij daar toch niks van aan!

Verder een dikke proficiat aan de organisatoren : goede mix van wegen, lekker eten, en goed roadbook.
volgend jaar opnieuw er bij!

Bert
molleke

Bericht door molleke »

nog wat fotoos van een zeer geslaagde rondrit
Bijlagen
IMG_0497.JPG
IMG_0495.JPG
IMG_0494.JPG
IMG_0500.JPG
molleke