MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
Kunde mij zo'n Abarth motor bezorgen Dirk?Dan steek ik dat hier in mijn vrouw haar Punto Bacheke!
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
opletten voor den Dirk hé, zekers als ge wat vraagt voor de vrouw, weet ge dat hij zelfs in "bukkerstraat" woont ?
- Dirk510
- Berichten: 1392
- Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
- Locatie: Ieper
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
Ik woon niet alleen in de Bukkerstraat, maar mijn huisnummer is 69.
En de nummerplaat van mijn auto is CUT 510.
en t is een ROVER
Dames,? een TURBO nodig!
En de nummerplaat van mijn auto is CUT 510.
en t is een ROVER
Dames,? een TURBO nodig!
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
STOEFER, k'heb Lena anders horen zeggen dat u is die nen turbo vandoen hebt...
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
foto's ?
- vasseur
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
- Auto: Elise s1 - Elan+2
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
turbo in dirk zijn taal wil zeggen viagra
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11312
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
vasseur schreef:turbo in dirk zijn taal wil zeggen viagra
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11312
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
Heb wat foto's gevonden op devolgende websites :
http://picasaweb.google.be/GilbertStaep ... elaere2008
http://www.vasaf.be/foto2008/atm/index.html
http://www.gst-events.be/Foto_ATM_2008/album/index.html
http://picasaweb.google.be/GilbertStaep ... elaere2008
http://www.vasaf.be/foto2008/atm/index.html
http://www.gst-events.be/Foto_ATM_2008/album/index.html
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Dirk510
- Berichten: 1392
- Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
- Locatie: Ieper
Re: MEMORIAL GILBERT STAEPELAERE
Dag Deugnieten
Lacht maar met mijn onderdeeltje.
Ik heb trouwens nog niet verteld waarom ik dirk510 noem hé
Om jullie aandacht wat af te leiden... wil ik iets vertellen over de ATM rally
Zaterdag 22 november...
De dag wanneer de mosselen nog spring levend waren.
De dag vóór de sneeuwstormen.
Hadden wij een rendez vous, met de nazaten van wijlen Gilbert Staepelaere, Belgisch grootste rallyrijder.
Die ATM organisatie kan er prat op gaan zich landsbeste organisatie te noemen; In tegenstelling met vele ritten, waren de Altena addertjes onder het gras, verantwoordbaar.
Met honderden teams kwamen we aan de start in maar liefst vier verschillende categorieën, die elk zijn eigen specifieke uittekeningen hadden.
de inschrijvingen van die vele deelnemers verliep op een uiterst vlotte manier. Het overhandigen van alle boorddocumenten, startnummers, rallyplaten enz. gebeurde ook erg professioneel.
Bij de timing 9u29 moesten we ons melden op de technische controle. Om 9u41 kregen we onder de "Ford ATM " startboog ons roadbook in handen, en konden we doorheen een mensen massa onze weg banen.
Vele fotografen langsheen het parcours legden onze doortocht voor eeuwig vast op de gevoelige plaat. ( Ja, die gevoelige plaats hoort al thuis in Bokrijk) Enfin, We werden dan maar op de gevoelige SD geheugenkaart opgeslagen.
De wegen en de bijhorende mooie landschappen, waren uitverkozen, om ons het beste te kunnen aanbieden, van wat de streek te bieden had.
Alhoewel een co piloot zelden opkijkt lukt het mij toch aardig, om net op tijd op te kijken, om het mooiste wat het andere geslach te bieden heeft te kunnen bewonderen, al was het maar in een flits. Een toffe truc, geleerd aan boord bij Vasseurtje.
De recreatie route,bestond uit drie delen, zodat we niet extreem in de duisternis hebben moeten rijden.
Tegen de avond geselden de vela zware hagelbuien onze kleine zwarte Italiaan. Buien die uiteraard niet zo fel waren als de geselingen die de platte Engelmannetjes te verduren kregen op zondag, The Day After.
We moeten toch ergens in de derde etappe, een flinke steek laten vallen hebben. Een zakking naar de 29ste als resultaat.
En.. het was mijn schuld.
Enfin, het is altijd zo, als ze zakken is het de fout van de co piloot. Wanneer er gestegen wordt, is dat dankzij de piloot.
Laat het me zo omschrijven : Het was de schuld van ons beiden , goed hé
Wat foto's betreft! Die zijn te zien op de site van "Autoclub Altena Memorial Gilbert Staepelaere" .
Als je dan toch op die site zit, lees dan eens de "Uitleg". Deze omschrijving legt haarfijn uit hoe hun "addertjes" juist in elkaar zaten.
De deugnieten van ATM weten zoveel rijders te strikken in hun vallen.
Vallen, die ik liefdevol "Boobytraps a la Vietnam" pleeg te noemen.
DIRK510
Lacht maar met mijn onderdeeltje.
Ik heb trouwens nog niet verteld waarom ik dirk510 noem hé
Om jullie aandacht wat af te leiden... wil ik iets vertellen over de ATM rally
Zaterdag 22 november...
De dag wanneer de mosselen nog spring levend waren.
De dag vóór de sneeuwstormen.
Hadden wij een rendez vous, met de nazaten van wijlen Gilbert Staepelaere, Belgisch grootste rallyrijder.
Die ATM organisatie kan er prat op gaan zich landsbeste organisatie te noemen; In tegenstelling met vele ritten, waren de Altena addertjes onder het gras, verantwoordbaar.
Met honderden teams kwamen we aan de start in maar liefst vier verschillende categorieën, die elk zijn eigen specifieke uittekeningen hadden.
de inschrijvingen van die vele deelnemers verliep op een uiterst vlotte manier. Het overhandigen van alle boorddocumenten, startnummers, rallyplaten enz. gebeurde ook erg professioneel.
Bij de timing 9u29 moesten we ons melden op de technische controle. Om 9u41 kregen we onder de "Ford ATM " startboog ons roadbook in handen, en konden we doorheen een mensen massa onze weg banen.
Vele fotografen langsheen het parcours legden onze doortocht voor eeuwig vast op de gevoelige plaat. ( Ja, die gevoelige plaats hoort al thuis in Bokrijk) Enfin, We werden dan maar op de gevoelige SD geheugenkaart opgeslagen.
De wegen en de bijhorende mooie landschappen, waren uitverkozen, om ons het beste te kunnen aanbieden, van wat de streek te bieden had.
Alhoewel een co piloot zelden opkijkt lukt het mij toch aardig, om net op tijd op te kijken, om het mooiste wat het andere geslach te bieden heeft te kunnen bewonderen, al was het maar in een flits. Een toffe truc, geleerd aan boord bij Vasseurtje.
De recreatie route,bestond uit drie delen, zodat we niet extreem in de duisternis hebben moeten rijden.
Tegen de avond geselden de vela zware hagelbuien onze kleine zwarte Italiaan. Buien die uiteraard niet zo fel waren als de geselingen die de platte Engelmannetjes te verduren kregen op zondag, The Day After.
We moeten toch ergens in de derde etappe, een flinke steek laten vallen hebben. Een zakking naar de 29ste als resultaat.
En.. het was mijn schuld.
Enfin, het is altijd zo, als ze zakken is het de fout van de co piloot. Wanneer er gestegen wordt, is dat dankzij de piloot.
Laat het me zo omschrijven : Het was de schuld van ons beiden , goed hé
Wat foto's betreft! Die zijn te zien op de site van "Autoclub Altena Memorial Gilbert Staepelaere" .
Als je dan toch op die site zit, lees dan eens de "Uitleg". Deze omschrijving legt haarfijn uit hoe hun "addertjes" juist in elkaar zaten.
De deugnieten van ATM weten zoveel rijders te strikken in hun vallen.
Vallen, die ik liefdevol "Boobytraps a la Vietnam" pleeg te noemen.
DIRK510