[Mopje] : Leuke mopjes ...
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...
Jef den trucker stopt aan een bordeel...
Hij vraagt daar om een meisje om er een leuk moment mee te beleven, en zijn keuze brengt hem bij een mooie jonge chinese...
Den Jef en het meisje gaan naar boven, en eens op de kamer ontkleden ze zich beiden.
De chinese neemt daarop een flacon uit haar handtas, en wrijft daarna gans haar lichaam in met een olie.....
Den Jef beziet dat allemaal zo een beetje, en vraagt tenslotte: Wat is dat voor een onzin allemaal ?
Het meisje antwoordt hierop: Chinese gewoonte techniek, alvolens de liefde te bedlijven, het lichaam met olie inwlijven...
Den Jef doet daarop zijnen armband bracelet af, en draait deze rond zijn instrument.
Daarop vraagt het verbaast toekijkende meisje, maal maal.. wat doet u nu!
Jef:
Truckers gewoonte techniek, bij gladheid, monteren we ketens !.....
Hij vraagt daar om een meisje om er een leuk moment mee te beleven, en zijn keuze brengt hem bij een mooie jonge chinese...
Den Jef en het meisje gaan naar boven, en eens op de kamer ontkleden ze zich beiden.
De chinese neemt daarop een flacon uit haar handtas, en wrijft daarna gans haar lichaam in met een olie.....
Den Jef beziet dat allemaal zo een beetje, en vraagt tenslotte: Wat is dat voor een onzin allemaal ?
Het meisje antwoordt hierop: Chinese gewoonte techniek, alvolens de liefde te bedlijven, het lichaam met olie inwlijven...
Den Jef doet daarop zijnen armband bracelet af, en draait deze rond zijn instrument.
Daarop vraagt het verbaast toekijkende meisje, maal maal.. wat doet u nu!
Jef:
Truckers gewoonte techniek, bij gladheid, monteren we ketens !.....
- Bijlagen
-
- portrait.jpg (49.01 KiB) 2978 keer bekeken
-
- Contacteer:
Wat is nu ten dage volgens u, bij de jonge Belgen de meest gebruikte jongens voornaam ??
Heden in 2010, zonder bijbedoelingen ,zal u wellicht denken:
Mohamed, Rachid, Ahmed of Abdel ...
Wel NEE NEE ! De meest gebruikte jongensvoornaam is gewoon : LOUIS !
> > > Eigenaardig hé...?
---Dit gegeven is ontdekt na een uigebreide enquete uitgevoerd bij de verschillende politiekorpsen van onze hoofdstad : Telkenmale er daar een verzoek is voor ondervraging of arrestatie, antwoorden de gedaagden steeds:
" C'y pas Moi , C'y Loui "
Heden in 2010, zonder bijbedoelingen ,zal u wellicht denken:
Mohamed, Rachid, Ahmed of Abdel ...
Wel NEE NEE ! De meest gebruikte jongensvoornaam is gewoon : LOUIS !
> > > Eigenaardig hé...?
---Dit gegeven is ontdekt na een uigebreide enquete uitgevoerd bij de verschillende politiekorpsen van onze hoofdstad : Telkenmale er daar een verzoek is voor ondervraging of arrestatie, antwoorden de gedaagden steeds:
" C'y pas Moi , C'y Loui "
-
- Contacteer:
wordt de pensioenleeftijd tot 70 jaar opgetrokken ???
- Bijlagen
-
- 100408115353223039.jpg (77.23 KiB) 2921 keer bekeken
-
- Contacteer:
Wat is het vershil tussen moed hebben of cool zijn ?
Moed hebben :
Dat is midden de nacht beschonken thuis komen, en dan uw vrouw te zien die u opwacht met een bezem in haar handen, en dan aan haar te vragen:
"Ga je nu kuisen of ga je ergens naar toe vliegen ?"
Cool zijn :
Dat is midden de nacht beschonken thuis komen,in een wolk van vrouwelijk parfum en met lippenstift overal op uw hemd, en dan uw vrouw te zien die u opwacht met een bezem in haar handen , haar op de kont te kletsen en te zeggen :
"Niet zenuwachtig doen, u bent de volgende"
Moed hebben :
Dat is midden de nacht beschonken thuis komen, en dan uw vrouw te zien die u opwacht met een bezem in haar handen, en dan aan haar te vragen:
"Ga je nu kuisen of ga je ergens naar toe vliegen ?"
Cool zijn :
Dat is midden de nacht beschonken thuis komen,in een wolk van vrouwelijk parfum en met lippenstift overal op uw hemd, en dan uw vrouw te zien die u opwacht met een bezem in haar handen , haar op de kont te kletsen en te zeggen :
"Niet zenuwachtig doen, u bent de volgende"
- Dirk510
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
Ik denk dat deze topic, de enige echte topic is waar op ik mijn vraag durf stellen.
Ik ben blond, ver in de vijftig en heet Dianne015
Ik had graag willen weten wat een TESLA is ???

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Tesla = Electrische Lotus-Elise-alike gebouwd bij en door Lotus voor hun amerikaanse klant Tesla. Eigenlijk is Tesla het merk en de Roadster de Elise-alike.Dirk510 schreef:Ik denk dat deze topic, de enige echte topic is waar op ik mijn vraag durf stellen.![]()
En hier is er al eentje gespot : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 28&p=30149
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Contacteer:
Tesla. betekent ook:
Tesla (T) is de SI-eenheid van magnetische fluxdichtheid en magnetische polarisatie, vernoemd naar Nikola Tesla.
Nikola Tesla staat vooral bekend als de uitvinder van de wisselstroomgenerator, de wisselstroomelektromotor en van alle andere belangrijke componenten van het huidige elektriciteitsnet. Hij
was de uitvinder van de Niagara waterkrachtcentrale op tweefasige wisselstroom die Edisons gelijkstroomsysteem antiek maakte------
En ..O ja Tesla is ook de naam van een electrische auto, "volgens mij" een enorme diepe put waar ge echt na 5 jaar de totaalsom van geld "niet" zou willen weten die ge er dan reeds in gesmeten hebt... en die verkoopt via het bang maken van mensen en het ontbreken van een aanbod van echte energie alternatieven...
en Tesla is ook een usa rock-band...
Tesla (T) is de SI-eenheid van magnetische fluxdichtheid en magnetische polarisatie, vernoemd naar Nikola Tesla.
Nikola Tesla staat vooral bekend als de uitvinder van de wisselstroomgenerator, de wisselstroomelektromotor en van alle andere belangrijke componenten van het huidige elektriciteitsnet. Hij
was de uitvinder van de Niagara waterkrachtcentrale op tweefasige wisselstroom die Edisons gelijkstroomsysteem antiek maakte------
En ..O ja Tesla is ook de naam van een electrische auto, "volgens mij" een enorme diepe put waar ge echt na 5 jaar de totaalsom van geld "niet" zou willen weten die ge er dan reeds in gesmeten hebt... en die verkoopt via het bang maken van mensen en het ontbreken van een aanbod van echte energie alternatieven...
en Tesla is ook een usa rock-band...
- Bijlagen
-
- CD_ITN.jpg (74 KiB) 2849 keer bekeken
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Ik deel uw mening Herman.Herman schreef:
...
-
- Contacteer:
Wim.... wij verkopen electrische fietsen... en zelfs met een zéér zéér sceptische aankoop visie...en met gebruik vd de allernieuwste accu tecnieken..blijkt het nog altijd een zeer riskante operatie om zulke dingen met een gerust gemoed te verkopen en zekers als ge de mensen eerlijk wil antwoorden op sommige vragen.. ik heb een collega die er 350 stuks moet terugnemen en nu bijna pleite is....en mijn huidige leverancier van de allernieuwste en beste accu's stopt er ook mee wegens na de lange koude winter te veel waarborgproblemen... en de clou is dat de mensen door de media genoeg gek gemaakt zijn en dat per-se willen kopen...in feite is de enige oplossing die dingen peperduur verkopen zodat ge voldoende accus kan in waarborg geven...en dan hebt ge nog het risiko dat de fabrikant vd die accus na een tijdje ook failliet is... sorry ,dit was efkens tegen mijn eigen winkel praten....maar... ik kan geen mensen bedotten...
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Herman schreef:Wim.... wij verkopen electrische fietsen... en zelfs met een zéér zéér sceptische aankoop visie...en met gebruik vd de allernieuwste accu tecnieken..blijkt het nog altijd een zeer riskante operatie om zulke dingen met een gerust gemoed te verkopen en zekers als ge de mensen eerlijk wil antwoorden op sommige vragen.. ik heb een collega die er 350 stuks moet terugnemen en nu bijna pleite is....en mijn huidige leverancier van de allernieuwste en beste accu's stopt er ook mee wegens na de lange koude winter te veel waarborgproblemen... en de clou is dat de mensen door de media genoeg gek gemaakt zijn en dat per-se willen kopen...in feite is de enige oplossing die dingen peperduur verkopen zodat ge voldoende accus kan in waarborg geven...en dan hebt ge nog het risiko dat de fabrikant vd die accus na een tijdje ook failliet is... sorry ,dit was efkens tegen mijn eigen winkel praten....maar... ik kan geen mensen bedotten...
Ik heb ook mijn twijfels over die accus, maar ik had er nog niet bij stilgestaan dat gij met elektrische fiesten die expertise hebt en dus ook uw twijfels hebt, ik weet dat er enkele jaren geleden ook grasmaaiers waren met accus, deze worden vandaag ook al niet meer verkocht, ik zie alleen een toekomst voor elektrische autos mét range extender, zoals die van Lotus bv, maar dan nog heb ik mijn twijfels.