YLD2010 Ideeën en commentaren

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
Frederik V
Naam: Frederik
Auto: geen meer
Contacteer:

Re: YLD2010 Ideeën en commentaren

Bericht door Frederik V »

Zoals jullie kunnen zien op de deelnemerslijst heb ik nog geen copiloot!
Dus wie zin heeft om met mij mee te rijden laat iets weten via PM
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Frederik V schreef:Zoals jullie kunnen zien op de deelnemerslijst heb ik nog geen copiloot!
Dus wie zin heeft om met mij mee te rijden laat iets weten via PM
Ik heb anders wel een co-piloot als je dat wil. mail es naar diecast_seeker@hotmail.com zijn naam is Wim, gerust met mijn complimenten!
Ik stuur heb ook dit bericht.
the ref
Naam: Billy
Auto: Elise S1

Bericht door the ref »

HJ2 schreef: Funny info Roland :-)

I was thinking:
Maybe it is nice to have a pin up name tag at all to do? Because everyone recognizes each of the avatar (the picture, I know, there are even great movies made) and the forum name, it would be nice to combine these two with your real name. It is a feast of recognition!

Cheers,
HJ2
Yes this is a very good idea.

Billy "the ref"
Laatst gewijzigd door Frederik op 06 feb 2010, 00:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: fixed the quote
molleke

Bericht door molleke »

Frederik schreef:Pascal beloofde mee te doen maar enkel indien hij onder inschrijvingsnummer 69 kon deelnemen, echter ... garandeerde ik hem dat onmiddellijk... maar stelde ik de eis dat hij de volledige dag met zijn startnummer op zijn wagen moest deelnemen, je weetwel zo'n race-nummer-bol zoals de type 25.

Ik heb het natuurlijk een klein beetje in de hand gewerkt en Pascal beloofd hem te houden aan de deal.
mijn nr 69 is al in de maak voor den 13 mei met een leuke tekst der op, te zien op de rit bij aankomst en rij er de helec dag mee rond ;)
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

the ref schreef:
HJ2 schreef: I was thinking:
Maybe it is nice to have a pin up name tag at all to do? Because everyone recognizes each of the avatar (the picture, I know, there are even great movies made) and the forum name, it would be nice to combine these two with your real name. It is a feast of recognition!
Yes this is a very good idea.
I work somthing out ! :-)
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

molleke schreef:
Frederik schreef:Pascal beloofde mee te doen maar enkel indien hij onder inschrijvingsnummer 69 kon deelnemen, echter ... garandeerde ik hem dat onmiddellijk... maar stelde ik de eis dat hij de volledige dag met zijn startnummer op zijn wagen moest deelnemen, je weetwel zo'n race-nummer-bol zoals de type 25.

Ik heb het natuurlijk een klein beetje in de hand gewerkt en Pascal beloofd hem te houden aan de deal.
mijn nr 69 is al in de maak voor den 13 mei met een leuke tekst der op, te zien op de rit bij aankomst en rij er de helec dag mee rond ;)
Belofte maakt schuld ;-)
molleke

Bericht door molleke »

rafke heeft de voordruk gemaakt en morgen de goeie druk en de 13 staat het der op en tis de moeite, tof
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Als nieuwkomer qua rondritten heb ik enkele openstaande vragen en twijfels:

Het is 185 km rijden tot Ieper voor mij.

Wat zou het beste zijn?

De dag zelf naar Ieper rijden,deelnemen en dezelfde dag terug naar huis

of

de avond ervoor vertrekken,B&B blijven slapen,deelnemen en dezelfde dag terug naar huis

of

De dag zelf naar ginder rijden,deelnemen,blijven slapen in B&B en dan terug.

Dit zijn mijn mogelijkheden ,want de dag voor het event moet ik werken tot 19u en dag na het event moet ik de avond werken.

Wat vinden ervaringsdeskundigen van de bovenstaande mogelijkheden de beste optie?
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Danny,

We starten speciaal om 11u (aankomst rond 10u) omdat we in een uithoekje zijn gelegen én we de deelnemers niet om 4u 's morgens uit bed willen laten komen.

De rondrit zelf is ook niet extreem veel, er is ook ruim tijd voorzien om te kunnen tussenstops maken, terrasjes te doen én uit te blazen.
Echter... je zal normaal die avond niet bekaf zijn, wel enorm voldaan van de volledige dag 100% puur Lotus geweld :)

Als je dan toch wat extra tijd wil zou ik voorstellen om 's avonds na de rit in Ieper te blijven en de dag erna na een stevig ontbijtje op je gemakje terug huiswaarts te keren...
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

Bericht door Bart P »

Ik treed fred volledig bij Danny. Vorig jaar de avond ervoor in Ieper blijven slapen maar door het late startuur en uitgekiende organisatie is 's morgens oprijden geen enkel probleem. Als je nog wil genieten van het mooie Ieper kan ik je toch wel een avondje slapen aanraden !!!
Gesloten