Ben wel eens benieuwd wat je gaat maken van een Tiger Seven.
Zal waarschijnlijk niet echt meer naar de filosofie van Colin Chapman zijn (Simplify and add lightness) maar eerder een visitekaartje voor je shop.
Zal je nog iets overhouden van de seven carrosserie of dient deze als mal voor een gepersonaliseerd design...
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Ben wel eens benieuwd wat je gaat maken van een Tiger Seven.
Zal waarschijnlijk niet echt meer naar de filosofie van Colin Chapman zijn (Simplify and add lightness) maar eerder een visitekaartje voor je shop.
Zal je nog iets overhouden van de seven carrosserie of dient deze als mal voor een gepersonaliseerd design...
hallo ,merci voor de verwelkoming
het is idd de bedoeling om een totaal andere look te maken als body , ik weet al ongeveer hoe hij er zal uit zien maar da zal hier wel vershijnen enkel zal het projekt wel niet klaar zijn op een paar maandjes
J.E.M. schreef:hallo ,merci voor de verwelkoming
het is idd de bedoeling om een totaal andere look te maken als body , ik weet al ongeveer hoe hij er zal uit zien maar da zal hier wel vershijnen enkel zal het projekt wel niet klaar zijn op een paar maandjes
Ik ga binnenkort es bij Eric langs om zijn ontwerp een beetje bij te schaven, ofte wat extra Lotus toetsjes toe te voegen
J.E.M. schreef:het is idd de bedoeling om een totaal andere look te maken als body , ik weet al ongeveer hoe hij er zal uit zien maar da zal hier wel vershijnen enkel zal het projekt wel niet klaar zijn op een paar maandjes
Ben wel eens benieuwd wat je daarvan zal maken
Als ik eens aan het rondtoeren ben in je streek wanneer het weer terug beter wordt zal ik zeker eens binnenspringen.
Ziet er zeker al veelbelovend uit als je alle onderdelen volledig zal strippen en terug in een kleurke zal steken
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !