Tesla naar de beurs

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Tesla naar de beurs

Bericht door JDV »

http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... _reactions

'Tesla binnenkort naar de beurs'

Tesla, een Amerikaanse producent van elektrische sportwagens, zou werken aan een beursgang. Dat meldt het persagentschap Reuters op aanhaling van bronnen dichtbij het dossier.
(tijd) - Tesla Motors produceert wagens die worden aangedreven door een lithium-ionbatterij. Het bekendste model van de groep is de Tesla Roadster, een sportwagen van 73.000 euro met een autonomie van 320 km.

Google-stichters Sergey Brin en Larry Page behoren tot de investeerders van Tesla Motors.

Een precieze timing voor de beursintroductie is nog niet bekend.

Bron www.tijd.be

Dit is natuurlijk geen Lotus, maar het is wel een op lotus gebaseerde auto uiteraard hé.
P.S. kijk naar de 2de reactie :lol:
Back in action :-)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: Tesla naar de beurs

Bericht door Exploded »

Onzen eigensten JDV nog wel die De Tijd leest... Potverdorie, wij onderschatten die kerel!
On Topic: ik heb er geen goed gevoel bij, bij de beursgang, maar hopelijk lukt het voor hun en de aandeelhouders!
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Vorig jaar zeer intens met de beurs bezig geweest en in het spel van beursduivel zelfs 5° geworden op een 5.000 mensen die meededen dus niet slecht hé! 8-) Van startkapitaal van 100.000 euro op één jaar 1.070.000 eurokes gemaakt! :D
Als prijs een jaarabonnement van 299 euro van één of ander beursblad. :?
Was de beurs na één jaar zo beu dat ik het nog nooit gelezen heb!
Ik zal wel blijven beleggen in otokes. ;)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

verstandig ... verliezen ze waarde, dan heb je er alvast het plezier van gehad :)
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Frederik schreef:verstandig ... verliezen ze waarde, dan heb je er alvast het plezier van gehad :)
Een auto verliest niet op enkele uren 80 % van zijn waarde hé Fredje!
Op de beurs verleden jaar meerdere keren zien gebeuren dus daarom dat ik er mij ook niet meer zo intens mee zal bezig houden. Mijn echte eurokes steek in daarmee liever in auto's. ;)
Dat dan dan meestal plezante otokes zijn is handig meegenomen. :lol:
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

Bericht door Bart P »

Niet persoonlijk Ivo maar ik herinner me een beurswedstrijd waar één van de deelnemers een aap was die via aanduiding belegde in aandelen. De aap kwam er ook als één van de beste uit .... Misschien een indicatie waarom ik dit beroep heb gekozen !!! :oops: :lol: :x :shock:
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Exploded schreef:Onzen eigensten JDV nog wel die De Tijd leest... Potverdorie, wij onderschatten die kerel!
On Topic: ik heb er geen goed gevoel bij, bij de beursgang, maar hopelijk lukt het voor hun en de aandeelhouders!
Amai nog niet, ik heb op dit moment een proefabonnement van 1 maand op de Tijd maar ik ga 90% zeker mijn abonnement voor 1 jaar verlengen, ik ben geïntresseerd in Economie en Beleggingen daarmee dat ik de Tijd lees :) .
Back in action :-)
Plaats reactie