Levensduur (kms) brake pads. ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: Levensduur (kms) brake pads. ?

Bericht door Herman »

Ik heb daar al vroeger eens een antwoordt op gegeven, iederéén moet zijn boterham verdienen zeg ik zo, en ik wil nooit de aanleiding geven om iemand zijn brood af te nemen, het is al hard genoeg nu deze dagen om iets te verdienen in de autobranche meen ik zo te weten. Als er iemand reageert op een publieke reklame , ja...daar is die reklame voor en heeft die mens ervoor betaald...maar zo publiekelijk zeggen: daar is het beter en daar is het goedkoper, of daar is het slecht, of dat is een bedrieger...nee dat is niet voor mij weggelegd... elk zijn visie hierop...ik ga hier liever niet over uitweiden.... Maar...."De Mossels" zijn goed in Vilvoorde dat is zeker.. :lol:
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik begrijp het wel ... 't is moeilijk een lijn te trekken, zeker als er verschillende adverteerders zijn en IK kan het weten :)
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Herman schreef:ik ga u een pm sturen, ik heb een hekel aan reklame maken,er zijn altijd mensen die ook andere goede produkten verkopen die even goed zijn... maar ik ben wel een ex garagist Bart en doe veel zelf aan mijn auto's....
Stuur maar door naar mij ook Herman! ;)
Plaats reactie