Gratis lak....
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Gratis lak....
Deze morgen om 8.25 hr bij het openen vh bedrijf kon ik al kleur bekennen, de dikke steunpalen naast mijn toegangspoort waren van boven tot onder in grafiti bespoten,&é""&'*§)àé'&..... en dan nog in een kleur die mij niet ligt "violet roze" op een kaki (heras) palen achtergrond... het stonk nog naar verse verf, en ik heb direkt een soort wd40 penetrating spray genomen en de hele handel laten inweken en na een 40 minuutjes shrobben is het boeltje er terug af ,buiten enkele sporen na... het bedrijf ad overkant vd straat hebben ze met witte verf beklad... als ik die ooit eens te pakken krijg, zal ik ze eens de wetten, niet van graffiti, maar van gravity leren kennen...... al bij al nog blij dat we een goed omheinde zaak hebben..
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Gratis lak....
't is erg tegenwoordig, is dat nu zo moeilijk om met uw fikken van andermans materiaal te blijven.
Gelukkig kon je het zelf grotendeels verwijderen.
Gelukkig kon je het zelf grotendeels verwijderen.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: Gratis lak....
In Kortrijk, in onze straat ,over enkele weken ook vandat, wij gelukkig niet ,maar onze buren met een gloednieuwe teaken poort kunnen er niet mee lachen, is bijna onverwijderbaar op die teak ----