Welke verzekering

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
patje
Auto: speedster 2.2

Welke verzekering

Bericht door patje »

Vandaag rekening gekregen van mijn auto voor woon- werk verkeer.Het is een opel astra en had destijds de polis goed onderhandeld maar heb zo de indruk dat ik nog eens in actie ga moeten schieten.

Heeft er iemand een idee van maatschappijen waar ik mijn licht eens kan opsteken?

Ik ben nu verzekerd bij mercator en ben er tevreden over maar heb de indruk dat de prijzen nogal goed omhoog gaan .(Als ik offerte vraag bij touring kom ik op minder dan de heft uit :shock: )

Ik heb het alleen niet zo voor touring ( bang van de service)

Laat de tips maar komen. :D

groetjes patje
B-Art
Naam: Bart
Auto: Exige S2
Contacteer:

Re: Welke verzekering

Bericht door B-Art »

Patje,

Hier bestaat reeds een topic rond die je gaat kunnen helpen:
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=38&t=657
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ik heb recentlijk mn verzekringen van mn 3 wagens (incl Esprit) overgezet van Axa/Winterthur naar ING

Ga ns te rade bij ING, ben er vrij zeker van dat die momenteel de beste voorwaarden bieden, zeker in geval van BA=0 ;)

Mijn Esprit kost 335 EUR aan verzekering voor n gans jaar (geen omnium !), maar wel inclusief bescherming van mn bonus-malus graad 0 (dwz na ongeval in fout behoud k mn bm 0)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
patje
Auto: speedster 2.2

Bericht door patje »

Ik heb dit weekend gekeken en bij ing en zijn inderdaad de goedkoopste ( als je het juiste profiel hebt)

Gisteren bij mijn makelaar geweest en het probleem voorgelegd makelaar kon er direct 24% afdoen en na een telefoontje naar mercator België nog eens 10% extra. :shock:

Het komt nog altijd iets duurder uit dan ing en touring maar service kost ook iets hé.

Als de rekeningen voor de andere 2 auto's binnenkomen en er staat ook tariefverhoging op ben ik weer weg :evil: :twisted:

groetjes patje
FrankB
Naam: Frank Baetens
Auto: Elise Mk1 1997

Bericht door FrankB »

Moet je eens proberen bij Corona Direct. Daar betaal je in functie van het aantal gereden kilometers. Ben vorig jaar zelf overgestapt van Fortis AG naar Corona Direct en dit leverde me voor mijn 4 wagens circa 250,00 € voordeel op...
Plaats reactie