19&20/09/09 : VAB Autohappening - Zolder [foto's & comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

19&20/09/09 : VAB Autohappening - Zolder [foto's & comments]

Bericht door Bart P »

Ik was er zaterdag samen met heel wat forumleden. Spijtig genoeg was er geen mogelijkheid meer om mij in te schrijven dus heb ik mij maar samen met Peter ( Bosbon ) nuttig gemaakt met het openen van deuren en vastmaken van gordels. Onder een stralende zon ( het was zelfs iets te warm ) mee kunnen rijden met Exploded en Fasteleven.
Enkele sfeerfoto's :
Bijlagen
005.JPG
004.JPG
003.JPG
002.JPG
001.JPG
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: 19&20/09/09 : VAB Autohappening - Circuit Zolder [info]

Bericht door electroshock »

Ik kom helaas niet, ondanks dicht bij huis. Aan de foto's te zien van zaterdag, heb ik als afwezige alweer ongelijk.
Tjonge waar is de tijd naar toe dat ik met de fiets langs het jaagpad ging zien naar de bolides die langs Sterrenwacht, kanaalbocht en Bianchi wegscheurden. :roll:
Happy racing for zolder, forummers. :!:
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik zit hier thuis te balen met hevige koppijn... 't was eigenlijk al van gisteren begonnen, maar de fun deed de pijn blijkbaar vergeten.

Na een ritje van 3u (waren pas om 6u15 terug) huiswaards genoten van een verschrikkelijk aangename douche en een lekkere entrecote rond 23u in mijn bed gekropen en vanmorgen toen wekkertje ging om 6u misselijk van de pijn met een nerofen 400 weer gaan liggen.

Hopende om enkele uren later wakker te worden zonder hoofdpijn om alsnog zichting Zolder te kunnen komen... maar helaas :(

Ikzelf zou vandaag ook een reeks foto's maken, maar daarop zal ik moeten rekenen op alle andere aanwezigen. Maar ik heb verschillende fototoestellen gezien, dus dat komt wel goed ;-)
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Mexicaanse ... ? :shock:
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
blocki
Naam: Andy
Auto: 1:18 lotussen

Bericht door blocki »

Ik was er zaterdag bij en kon genieten van al dat mooi geweld in een stralend zonnetje!
Kheb niet veel foto's getrokken, omdat mijn ogen naar de evora bleven staren! :lol:

deel 1:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mvg andy
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Spijtig dat ge er ni bij waard vandaag Fredje! :cry:
Kem mij nu alleen moeten verdedigen tegen al dat moderne Lotus geweld! :D
Goe geamuzeerd en veel moeten rijden omdat blijkbaar iedereen bij Lotus wou zijn! :roll:
De Toyo bandjes zijn geweldig en compenseren toch een beetje het gemis aan remmen! ;) Spijtig dat ik altijd zo vlug van het gas afmoet maar toch veel respect gekregen van de Elise en Exige rijders! 8-)
Toffe maar vermoeiende 2 dagen en tegen de vroemdagen ga ik mijn extra zachte remblokken hebben dus wordt het pas echt plezant! :D
Wel 2 dagen gereden zonder één enkel probleem en de remmen dus nooit verbrandt maar zou wel tof zijn moest ik wat later kunnen remmen om toch nog een beetje meer de reputatie van de Elan is eindelijk wat bij te schaven! :lol:
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Bericht door XRaid »

Ja Ovi je hebt dat goed gedaan. Moet toegeven dat die Elan best hard gaat :D . Maar volgende keer laat ge me door hé 8-) . Heb me 2 dagen kunnen uitleven. Zondag in de namiddag nog heel veel moeten (onder lichte dwang van WimC :lol: ) rijden om iedereen eens te laten mee genieten. Moe maar voldaan :D .
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
ovi

Bericht door ovi »

XRaid schreef:Ja Ovi je hebt dat goed gedaan. Moet toegeven dat die Elan best hard gaat :D . Maar volgende keer laat ge me door hé 8-) . Heb me 2 dagen kunnen uitleven. Zondag in de namiddag nog heel veel moeten (onder lichte dwang van WimC :lol: ) rijden om iedereen eens te laten mee genieten. Moe maar voldaan :D .
Dacht nu ga ik op de rechte stukken is effe die Elise losrijden zodat hij ondanks het veel later remmen mij toch niet voorbijgeraakt hé poike! :lol: In de bochten bleven we zowat gelijk hé! 8-)
Remmen waren daarna wel echt heet dus kon dit maar effe volhouden maar was wel plezant! ;) Daarstraks nog wat telefoontjes gedaan met vrienden die veel op circuit rijden en tegen de vroemdagen heb ik zachte remblokken dus dan is het gedaan met mij laten uit te remmen! :D
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Bericht door XRaid »

ovi schreef:
XRaid schreef:Ja Ovi je hebt dat goed gedaan. Moet toegeven dat die Elan best hard gaat :D . Maar volgende keer laat ge me door hé 8-) . Heb me 2 dagen kunnen uitleven. Zondag in de namiddag nog heel veel moeten (onder lichte dwang van WimC :lol: ) rijden om iedereen eens te laten mee genieten. Moe maar voldaan :D .
Dacht nu ga ik op de rechte stukken is effe die Elise losrijden zodat hij ondanks het veel later remmen mij toch niet voorbijgeraakt hé poike! :lol: In de bochten bleven we zowat gelijk hé! 8-)
Remmen waren daarna wel echt heet dus kon dit maar effe volhouden maar was wel plezant! ;) Daarstraks nog wat telefoontjes gedaan met vrienden die veel op circuit rijden en tegen de vroemdagen heb ik zachte remblokken dus dan is het gedaan met mij laten uit te remmen! :D
Het was tof. Af en toe eens komen piepen en wat opjagen :D . Mijn (vrouwlijke :D) passagier vond het best grappig.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
ovi

Bericht door ovi »

XRaid schreef:
ovi schreef:
Het was tof. Af en toe eens komen piepen en wat opjagen :D . Mijn (vrouwlijke :D) passagier vond het best grappig.
Ik had weer ne veel te zware vent bij natuurlijk! :lol:
Ik ga slapen wand ben doodop makker!
Plaats reactie