Aanhangwagen.

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Aanhangwagen.

Bericht door ovi »

Hé gasten!
Als ge een aanhangwagen moet hebben moet ge naar Lommel!
Had bijna dezelfde gekocht hier langs ons kanten maar heb nu dezelfde gevonden voor 150 eurokes minder!!! :D
Daarvoor kan ik wel effe naar den Limburg rijden dus direkt één besteld en ga hem morgenvroeg gaan halen! Dus morgen zal er een gele Punto Cabrio Bertone met een remorque gespot worden in de Limburg! 8-)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: Aanhangwagen.

Bericht door Exploded »

Nog goedkoper dan bij Accu? http://www.zoekertjesweb.be/aanhangwage ... 49327.html
Toen ik die van ons kocht was dat de goedkoopste die ik kon vinden.
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

ovi schreef:Hé gasten!
Had bijna dezelfde gekocht hier langs ons kanten maar heb nu dezelfde gevonden voor 150 eurokes minder!!! :D
Daarvoor kan ik wel effe naar den Limburg rijden dus direkt één besteld en ga hem morgenvroeg gaan halen! Dus morgen zal er een gele Punto Cabrio Bertone met een remorque gespot worden in de Limburg! 8-)
Hela Ivo, als ge in Lommel bent afkomen hé. Hier bij ons is trouwens alles goedkoop!!!!

Ik ben morgen de ganse dag thuis, in de tuin aan het werken af aan de moto.

WIM
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

wimvanbeeck schreef:
ovi schreef:Hé gasten!
Hela Ivo, als ge in Lommel bent afkomen hé. Hier bij ons is trouwens alles goedkoop!!!!

Ik ben morgen de ganse dag thuis, in de tuin aan het werken af aan de moto.

WIM
Das goe maar ik kom ni voor te werken hé poike!!! :roll:
Ben al kontent dat ik zo ver moet rijden om die remorque te gaan halen dan kan ik is effe rusten! :lol:
Als ik thuiskom moet ik direkt den gemetste BBQ afbreken en in mijnen splinternieuwe remorque smijten en dan naar het containerpark. (Die gaat al direkt vol krassen staan vanbinnen! :D )
Als er dan nog tijd over is wil mijn vrouw al direkt onzen palmboom gaan halen dan kan ik die zondag planten. Kwestie dak weet wa doen zondag hé! :cry:

Stuur wel is effe je adres wand anders moet ik overal gaan vragen naar "nen gast met een gele Elise en een blonde stoot" en da kan effe duren voor die limburgers da uitgelegd hebben. Ik moet wel thuis zijn voor den donkere! :lol:

Ik moet tegen 10H00 mijn remorque gaan halen. Heb er nog een neuswieltje en reservewiel laten ophangen maar dat gingen ze vandaag inorde maken dus het zal daar niet lang duren.

Kom dan wel eens langs. ;)
Plaats reactie