Ik heb de volledige spare parts manual (424 blz) en service manual (650 blz) voor een Elise Mk1 in pdf formaat kunnen vinden.
Indien iemand interesse heeft, laat het maar weten.
Ik kan het wel niet mailen gezien de grootte van de bestanden.
Groetjes.
Parts Manual en Service Manual Elise Mk1
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Parts Manual en Service Manual Elise Mk1
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Parts Manual en Service Manual Elise Mk1
Erwin,
Kan je mij die bezorgen? Ik zou deze dan hosten op onze servers en die via het Lotusforum aanbieden net zoals ik gedaan heb met de bestanden van de Lotus ElanM100. (zie voorbeeld : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=11&t=265)
Andere mensen die handige digitale boeken, manuals, partslists hebben mogen deze ook bezorgen...
Kan je mij die bezorgen? Ik zou deze dan hosten op onze servers en die via het Lotusforum aanbieden net zoals ik gedaan heb met de bestanden van de Lotus ElanM100. (zie voorbeeld : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=11&t=265)
Andere mensen die handige digitale boeken, manuals, partslists hebben mogen deze ook bezorgen...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Re: Parts Manual en Service Manual Elise Mk1
Frederik,
Ik ben nog druk aan het negocieren met mijn wederhelft om naar het mosselfeest te komen. Als dit lukt, breng ik alles op CD mee en kan je het hosten. Als ik kan komen, schrijf ik met dit weekend in.
Het grappige en interessante van de service manual die ik heb is dat deze duidelijk van een of andere dealer komt. Er zitten zelfs nota's bij van de service manager van Lotus zelf.
Ik ben nog druk aan het negocieren met mijn wederhelft om naar het mosselfeest te komen. Als dit lukt, breng ik alles op CD mee en kan je het hosten. Als ik kan komen, schrijf ik met dit weekend in.
Het grappige en interessante van de service manual die ik heb is dat deze duidelijk van een of andere dealer komt. Er zitten zelfs nota's bij van de service manager van Lotus zelf.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.