Ryanair plant 1 eur p/plasbeurt aan te rekenen op vliegtuig

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
molleke

Re: Ryanair plant 1 eur p/plasbeurt aan te rekenen op vliegtuig

Bericht door molleke »

ne wc op ne vlieger hoe ziet da er uit ke da nog nie gezien
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

gaat u dan altijd naar buiten om te plassen tijdens uw vlucht ????
molleke

Bericht door molleke »

herman ge weet toch da ik niet vlieg en zeker niet mee ne stunt vlieger geljk te gij :lol:
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Herman...

Ze gaan NOG verder :)

Ryanair werkt aan vliegtuig met staanplaatsen

We zijn van Ryanair al veel gewend, maar het meest recente plan van de lagekostenmaatschappij slaat toch alles: passagiers zullen in de toekomst mogelijk moeten rechtstaan tijdens een vlucht. Ryanair is zelfs al met Boeing aan het onderhandelen om een vliegtuig met staanplaatsen te bouwen. Op die manier wil de maatschappij meer passagiers in één vliegtuig proppen, meldt de Daily Mail.

Goedkoper
Volgens Ryanair-baas Michael O'Leary kan het bedrijf dertig procent meer passagiers vervoeren en zo op twintig procent van de kosten besparen. Ook de passagiers zullen van de maatregel profiteren en goedkoper kunnen vliegen. De staanplaatsen zijn volgens Ryanair veilig en zullen een speciale gordel krijgen zodat mensen zich kunnen vastgespen.

Koffers dragen
De voorbije maanden kwam Ryanair met wel vaker vreemde plannen om op kosten te besparen. Zo zouden ze de check-in-procedure willen afschaffen en passagiers met hun koffers tot aan het vliegtuig laten lopen. Wie met Ryanair vliegt, kan tegenwoordig aan boord zelfs deelnemen aan een tombola. (gb)

06/07/09 15u55
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Ik vlieg amper of bijna nooit, maar bekijk het langs de positieve kant : wat gezonde concurrentie voor BIAC en Charleroi is welkom: elk bushokje wordt een potentiële luchthaven en het aantal bestemmingen kan verveelvuldigen :D :D :D
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Wij hebben heden nog 4 tickets :oops: , t'zijn onze aller aller laatste :D , met zulke mensonterende maatschappij vlieg ik nooit meer, ik denk van ergens een t 'shirt aan te doen bij deze laatste vluchten met zo'n opstekende vinger erop geprint en ryanair eronder geschreven... k'betaal met grote glimlach nog veel liever het viervoudige elders van nu voort... ik kan reeds een boek schriven over de wan en bedrog toestanden bij die maatschappy...
Plaats reactie