geen probleem Raf !X-E-G schreef:zal bij ons iets voor 18u zijn da we eraan komen...kids moeten nog naar feestje tot 17u
@ Frederik : k heb moeder haar Dybershot-dingske kunnen bemachtigen ; nie echt n vette, maar toch beter dan niks he

geen probleem Raf !X-E-G schreef:zal bij ons iets voor 18u zijn da we eraan komen...kids moeten nog naar feestje tot 17u
Bod op op ????Exploded schreef:Ik was er rotsvast van overtuigd dat ik mij al had ingeschreven, blijkbaar niet?Bzguy schreef: - Exploded => Bevestiging na akkoord grote baas
@ Exploded : wat zegt dr grote baas ?
Maar wij komen (Sofie en ik)
Ik bied u ook mijn diensten aan om tentje te komen helpen zetten, tafels verzetten, of ik weet niet wat allemaal... Geef mij dan even een seintje.
Om hier wat extra spanning te genereren in de topic, ik heb een halfuurtje geleden een telefoontje gekregen dat mijn bod op een .......... is aanvaard! Met wat geluk heb ik hem zaterdag bij (wordt dubbeltje op zijn kant)
JDV schreef:Ik wil ook wel komen als ik welkom zou zijn
Momenteel heb ik nog geen idee van mijn vervoer, maar ik zal mijn overtuigingskrachten over mijn vader wel eens uitproberen, niet dat die veel gaan helpen, maar dan zeg ik gewoon dat jij een Esprit hebt, en dan zal ie me wel willen brengen en een glimpje opvangenBzguy schreef:JDV schreef:Ik wil ook wel komen als ik welkom zou zijn
natuurlijk ben je welkom ; heb je vervoer ?
Aan allen : allerlaatste kans om in te schrijven, om middernacht sluit het loket![]()
Stand van zaken :
- X-E-G => 2 pers
- Blue Darkness => 2 pers, na 18u
- B-Art => 2 pers, na 18u
- Exploded => 2 pers
- Erwin => 1 pers
- Ovi => 2 pers
- wimvanbeeck => 4 pers
- HJ2 -> komt later mss
- Bosbon -> 2 pers
- JDV -> 1 pers
Hoeveel esprits komen er, hoe meer er zijn hoe meer kans dat ie me wilt brengen, maar ik sla natuurlijk geen ritje van een Lotus af indien die persoon bij mij in de buurt zou passerenJDV schreef:Momenteel heb ik nog geen idee van mijn vervoer, maar ik zal mijn overtuigingskrachten over mijn vader wel eens uitproberen, niet dat die veel gaan helpen, maar dan zeg ik gewoon dat jij een Esprit hebt, en dan zal ie me wel willen brengen en een glimpje opvangenBzguy schreef:JDV schreef:Ik wil ook wel komen als ik welkom zou zijn
natuurlijk ben je welkom ; heb je vervoer ?
Aan allen : allerlaatste kans om in te schrijven, om middernacht sluit het loket![]()
Stand van zaken :
- X-E-G => 2 pers
- Blue Darkness => 2 pers, na 18u
- B-Art => 2 pers, na 18u
- Exploded => 2 pers
- Erwin => 1 pers
- Ovi => 2 pers
- wimvanbeeck => 4 pers
- HJ2 -> komt later mss
- Bosbon -> 2 pers
- JDV -> 1 pers. Tenzij ze dan hun verlof hebben gepland, maar ik weet het niet zeker, dus mijn vervoer is niet zeker.
de mijne staat er, die van Bosbon zal er ook zijn ... en n mooie collectie : Elise MKI, Elise MKII, Exige MKII, Elan ...JDV schreef: Hoeveel esprits komen er, hoe meer er zijn hoe meer kans dat ie me wilt brengen, maar ik sla natuurlijk geen ritje van een Lotus af indien die persoon bij mij in de buurt zou passeren. Ik woon Meise ook in Vlaams Brabant.
Als ze gisteren nog niet wisten dat ze vandaag op verlof gingen vertrekken is er van planning weinig spraken hé poike!!!JDV schreef:Bzguy schreef:JDV schreef:Ik wil ook wel komen als ik welkom zou zijn
Momenteel heb ik nog geen idee van mijn vervoer, maar ik zal mijn overtuigingskrachten over mijn vader wel eens uitproberen, niet dat die veel gaan helpen, maar dan zeg ik gewoon dat jij een Esprit hebt, en dan zal ie me wel willen brengen en een glimpje opvangen. Tenzij ze dan hun verlof hebben gepland, maar ik weet het niet zeker, dus mijn vervoer is niet zeker.