LOTUS-CAMEL. uitlijnprocedure

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

LOTUS-CAMEL. uitlijnprocedure

Bericht door Herman »

Een Arabier loopt met zijn kameel in de woestijn en merkt dat het beest naar links trekt. De Arabier ziet in de verte een "lotus garage" en loopt er heen. De monteur vraagt wat er aan schort en de Arabier vertelt aan de monteur dat de kameel met het lopen naar links trekt! "Oh zet u hem maar op de uitlijnbrug." De kameel wordt op de uitlijnbrug gezet, de monteur pakt 2 bakstenen en slaat ze tegen elkaar met de ballen van de kameel er tussen. Het dier vliegt als een Exige kaarsrecht door de woestijn. "Zo dat is klaar!" deelt de monteur mee. "Ja, maar...." vraagt de Arabier, "hoe krijg ik nu mijn kameel terug?" Monteur: "Gaat u maar even op de uitlijnbrug staan!"
Bijlagen
lotus-saudi.jpg
lotus-saudi.jpg (26.23 KiB) 1593 keer bekeken
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: LOTUS-CAMEL. uitlijnprocedure

Bericht door Herman »

Vaderdag..... Poloke gekregen.... Komt héél meschien wel vanuit die garage van hierboven :lol:
Bijlagen
camelpoloL.jpg
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Re: LOTUS-CAMEL. uitlijnprocedure

Bericht door HJ2 »

Herman schreef:Een Arabier loopt met zijn kameel in de woestijn en merkt dat het beest naar links trekt. De Arabier ziet in de verte een "lotus garage" en loopt er heen. De monteur vraagt wat er aan schort en de Arabier vertelt aan de monteur dat de kameel met het lopen naar links trekt! "Oh zet u hem maar op de uitlijnbrug." De kameel wordt op de uitlijnbrug gezet, de monteur pakt 2 bakstenen en slaat ze tegen elkaar met de ballen van de kameel er tussen. Het dier vliegt als een Exige kaarsrecht door de woestijn. "Zo dat is klaar!" deelt de monteur mee. "Ja, maar...." vraagt de Arabier, "hoe krijg ik nu mijn kameel terug?" Monteur: "Gaat u maar even op de uitlijnbrug staan!"
"Doet dat dan geen pijn?" zegt de Arabier. De monteur begint hard te lachen. "Niet als mijn duim er niet tussen zit!"
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Plaats reactie