LED-dagrijlichten
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
LED-dagrijlichten
Ik heb dit weekend Led-dagrijlichten gemonteerd op mijn Elise, ik heb daar de zijdelingse luchtopeningen voor gebruikt, bij mij zijn deze met carbon dichtgemaakt, ik heb geen oliekoelers, kan ook bij de open versie van de Exige gemonteerd worden, de LED verlichting bestaat uit een plooibare zelfklevende strook die zelfs kan afgeknipt worden op maat. Er zijn 2 standaard versie, 35 en 50 cm, ik ben uitgegaan van de versie van 35 cm en 2 LED's, ongeveer 5 cm vanafgeknipt. Ze branden constant als het contact opstaat, bij de eerste aansluiting werkte ze ook samen met de pinkers ( massa van de pinker gebruikt ) maar dat was voor mij een iets te groot show gehalte, mijn zonen 13 en 15 vonden dit anders wel leuk, ik zal straks nog foto's maken als het donker is.
auto-style led daytime runninglights 30 euro voor 2x35 cm
http://www.autostyle.nl
auto-style led daytime runninglights 30 euro voor 2x35 cm
http://www.autostyle.nl
- wimvanbeeck
- wimvanbeeck
-
- Auto: Elise S1
Re: LED-dagrijlichten
echt mooi Wim.
Op de nieuwe Exige zouden ze perfect staan (en een mooi plaatsje is zo goed als voorzien).
Wim
Op de nieuwe Exige zouden ze perfect staan (en een mooi plaatsje is zo goed als voorzien).
Wim
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ik wil het eerst in het echt zien om een echt oordeel te vellen, origineel is het zeker!
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- wimvanbeeck
ik ook, ik heb er nog niet mee gereden en het effect bij nacht wil ik ook nog ontdekken, maar ik vindt het er toch niet over of wel?Frederik schreef:Ik wil het eerst in het echt zien om een echt oordeel te vellen, origineel is het zeker!
WIM
de originele Lotus vorm wordt wel mooi geacsentueerd op deze mannier
- wimvanbeeck
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
De Audi dailightLEDs vind ik de mooiste, omdat het niet 1 LEDje is maar verschillende leds in groep 4/6 en deze doormiddel van een lensje een ander uitzicht krijgen. Ik wil het eerst eens in het echt zien, voor een echt oordeel te vellen, maar als ik goed kijk is het bij u 1 led per punt?wimvanbeeck schreef:ik ook, ik heb er nog niet mee gereden en het effect bij nacht wil ik ook nog ontdekken, maar ik vindt het er toch niet over of wel?Frederik schreef:Ik wil het eerst in het echt zien om een echt oordeel te vellen, origineel is het zeker!
WIM
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- wimvanbeeck
ja, en ze zijn heel klein, dus heeft weinig inpakt op de vorm, maar zal natuurlijk minder licht geven, die led's van audi geven heel veel licht, als ze achter u rijden is het bijna verblindend, bij mij zal het meer " ik wil gezien worden " zijn ipv " ik wil zien", nu gezien worden is dan ook de bedoeling van die dagrijlichten.Frederik schreef:De Audi dailightLEDs vind ik de mooiste, omdat het niet 1 LEDje is maar verschillende leds in groep 4/6 en deze doormiddel van een lensje een ander uitzicht krijgen. Ik wil het eerst eens in het echt zien, voor een echt oordeel te vellen, maar als ik goed kijk is het bij u 1 led per punt?wimvanbeeck schreef:ik ook, ik heb er nog niet mee gereden en het effect bij nacht wil ik ook nog ontdekken, maar ik vindt het er toch niet over of wel?Frederik schreef:Ik wil het eerst in het echt zien om een echt oordeel te vellen, origineel is het zeker!
WIM
WIM
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
De Audi LEDS zijn inderdaad zeer fel en vallen goed op (hun doel) maar ze branden niet na in mijn ogen vind ik. Bij het in uw ogen krijgen van een tegenligger zijn phares kan er nog een tijd een zwarte plek in uw zichtsveld blijven hangen, en bij de DAYLIGHT LEDS heb ik dat dus niet...
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End