Als (ex) eigenaar van:
- Clio rs 200 Cup
- M3 E46
- Alpina F31 D3 RWD met sper (Huidige daily, de perfecte daily volgens velen, maar is misschien te goed)
En ook als reviewer op www.hothatch.be ook met ferm veel (te) performant recent spul te hebben gereden, opende een Alpine A110 me een beetje de ogen. Dit was echt leuk rijden, zonder geschift veel pk's. Het bleef wat in het achterhoofd zitten, maar was veel te duur als speelgoed.
Gaandeweg begon er een beetje goesting te groeien naar iets puurders. Een Lotus intrigeerde me altijd al, en een testritje met een Exige S2 192 leek me wel overtuigd te hebben. Wat ik echt wou, wist ik niet. Gewoon "een" Lotus leek me al genoeg.
Na een paar maanden de sites in het oog te hebben gehouden, heb ik denk ik ene gevonden die voor mij de ideale kandidaat is
- Safe historiek
- Hoe minder kilometers hoe beter
- Een opvallende kleurtje zoals Saffron Yellow/Oranje of iets met heritage
- Redelijk waardebehoud
Verleden week online gekomen en eigenlijk bijna instant gekocht. Er klopt zoveel aan deze wagen. Het zou volgens Verhiest een echte full option zijn, elk jaar zijn onderhoud gehad, originele banden met in perfecte staat ( zegt ook al veel ... )
Opties oa:
- Leder Pack
- Stage 3 uitlaat
- Cup AirBox
- Big Brake kit
- Gele streep (3200 euro btwe

- Airco
- Hardtop
- Forged wheels
- Geluidsisolatie en Radio (is dit niet het touring pack?)
- Cruise Control
Een Elise sluit ook misschien iets meer aan bij wat ik er ga mee doen: tourritten, een paar passen afrijden, en eventueel een occasionele ringtrip. Maar hele dagen trackdays plan ik daar niet mee te doen.
Wat foto's:



En nu aftellen !