26/04/2009 : Lentetrip in de Limburgse fruitstreek
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: 26/04/2009 : Lentetrip in de Limburgse fruitstreek
Ik rij via kortrijk--- E17 gent---E40 brussel-- leuven enzvt....187 km 1.40 hr. of minder hangt vd wind af...
Ps..Er hangen waarschuwingen in de kennedy tunnel Antwerpen voor te verwachten grote verkeershinder ad tunnel op 26/4...??? (waarschijnlijk werken ad tunnel zelf ?)
Ps..Er hangen waarschuwingen in de kennedy tunnel Antwerpen voor te verwachten grote verkeershinder ad tunnel op 26/4...??? (waarschijnlijk werken ad tunnel zelf ?)
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Niet zomaar mooie streek.
Zeg maar gerust mooiste streek.
Bij gebrek aan rijvaardig lotus materiaal geschikt voor de openbare weg, spring ik, mits ik in de buurt ben, even op mijn fiets en positioneer me op de brug in Kanne.
More or less in my backyard.
Als ik de PPS mag geloven, gaan jullie daar ergens passeren. Zeker fotogeniek.
't is niet allemaal katarakt wat hier de klok slaat, maar wel karaktervol :
http://www.youtube.com/watch?v=hSYEvo1fo_I
En voor de liefhebbers van een stukje (belgische) geschiedenis, een paar kilometer verderop een mooi aspect van de regio gezien door de ogen van een nederlander, euh pardon, oost-limburger :
http://www.youtube.com/watch?v=nX3QmkBR6fI
Zeg maar gerust mooiste streek.

Bij gebrek aan rijvaardig lotus materiaal geschikt voor de openbare weg, spring ik, mits ik in de buurt ben, even op mijn fiets en positioneer me op de brug in Kanne.
More or less in my backyard.
Als ik de PPS mag geloven, gaan jullie daar ergens passeren. Zeker fotogeniek.

't is niet allemaal katarakt wat hier de klok slaat, maar wel karaktervol :
http://www.youtube.com/watch?v=hSYEvo1fo_I
En voor de liefhebbers van een stukje (belgische) geschiedenis, een paar kilometer verderop een mooi aspect van de regio gezien door de ogen van een nederlander, euh pardon, oost-limburger :
http://www.youtube.com/watch?v=nX3QmkBR6fI
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Kunnen we ons daar de dag zelf nog inschrijven?
- fantaflesdopke
Voor degenen die langs Antwerpen rijden, de grote verkeershinder wordt veroorzaakt door een sportevenement:Herman schreef:Ik rij via kortrijk--- E17 gent---E40 brussel-- leuven enzvt....187 km 1.40 hr. of minder hangt vd wind af...
http://www.sport.be/runningtour/antwerp ... n/2009/nl/
Normaal is het enkel de 10 Miles (namiddag) die door de Kennedytunnel gaat, de marathon in de voormiddag niet ...
Maar wanneer ze de tunnel (gedeeltelijk) afsluiten en hoe druk het er zal zijn weet ik ook niet. Ik zou voor de rust langs de E40 rijden.
- Vich
- Naam: Virginie
- Auto: Elise MK1
In welke mate is het mogelijk dat je alleen mee rijdt? Dus maw kan je eventueel iemand volgen? Ik vind nl geen co-piloot
, zou het niet erg vinden alleen in de auto te zitten, maar lezen en rijden is natuurlijk een beetje moeilijk... .

Seize the day
-
- Contacteer:
volgen kan je altijd... kijk naar een ervaren tourrijder... maar ge moet dan ook de gevolgen erbij dragen dat als "deze" verkeerd rijd u ook zal verkeerd rijden, en als het een boterslak is u dan ook zal moeten kruipen, als het ene is met een rappe engelbewaarder daarentegen doet ge best geen bottines aan.....
de eerste tourrit die wij maakten hadden wij ook deze ingeving: van, we zullen wel volgen, maar... na een weinig aantal kms een groepje gevolgd te hebben, moesten wijzelf (als bleuke)dan nog de verwarring en ontwarring van een hopeloze bijna uitzichtloze misrijden oplossen.... zo is het natuurlijk dan wel leerzaam... tip als beginneling tracht via roadboek of organistaor de adressen van de stopplaatsen te weten te komen en steek deze in uw gps, zo komt ge zekers wel ooit eens aan....
... ik zie soms zo kleine collones opduiken via een totaal andere weg naar de bestemming en waar ze dan toevallig op de originele track terechtkomen.... ook zie je er te pas en te onpas aan den telefoon hangen... ik weet niet of dat om te bleren is of om een hotel te bespreken... feit is dat soms de afstanden met een korrelke zee of ardenszout moeten genomen worden, ook kunnen kerken plots aan de andere kant staan, of straatnamen verkeerd zijn...of een plotse velokoers.. maar dat maakt juist allemaal deel uit van de fun.... wij rijden zelf normaal gezien zeer precies daar ik met iedere afslag een nul aanduiding inzet met een meter afstand precies tot op 50 mt....maar het gaat soms vlug en zo kan er rap verwarring ontstaan.. mijn navigeuze doet het volgens mij zeer goed, ik zet ze natuurlijk 14 dagen van tevoren op water en brood....
de eerste tourrit die wij maakten hadden wij ook deze ingeving: van, we zullen wel volgen, maar... na een weinig aantal kms een groepje gevolgd te hebben, moesten wijzelf (als bleuke)dan nog de verwarring en ontwarring van een hopeloze bijna uitzichtloze misrijden oplossen.... zo is het natuurlijk dan wel leerzaam... tip als beginneling tracht via roadboek of organistaor de adressen van de stopplaatsen te weten te komen en steek deze in uw gps, zo komt ge zekers wel ooit eens aan....

- Bijlagen
-
- funny-picture-1235017814.jpg (27.34 KiB) 2679 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Herman op 19 apr 2009, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Vich
tja, dan zal ik hem maar aan mij laten voorbij gaan en zelf een tripke plannen... .
Seize the day
-
- Contacteer:
hela hela ik heb helemaal "Niet" gezegd dat het niet te doen is hé.....t'is zelf makkelijk te doen maar er zijn kleine nadeeltjes aan... of ge moet voor een co-piloot zorgen... de mama meschien, waarom niet...
wat er als training ook kan is eens op de website van Bart Massin (forumlid )piepen en kijken onder events, hij heeft er prachtige trips op staan met uitstekende roadboeks.... en btw ik heb er thuis ook nog vele liggen moest ge er ene nodig hebben voor een trainingsrit...
vannamiddag Porker day bij ons...
wat er als training ook kan is eens op de website van Bart Massin (forumlid )piepen en kijken onder events, hij heeft er prachtige trips op staan met uitstekende roadboeks.... en btw ik heb er thuis ook nog vele liggen moest ge er ene nodig hebben voor een trainingsrit...
vannamiddag Porker day bij ons...
- Vich
Mama niet echt een optie denk ik... . tenzij het heel mooi weer en ik open zou kunnen rijden, anders vind ze nl dat hij een beetje teveel kabaal maakt
en op straffe van me hier belachelijk te maken, maar wat is ´porker day´?

en op straffe van me hier belachelijk te maken, maar wat is ´porker day´?
Seize the day
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Gewoon afspreken met de wagen die je volgt, zodat deze rekening kan houden met u.Vich schreef:tja, dan zal ik hem maar aan mij laten voorbij gaan en zelf een tripke plannen... .
Moet ik Koen nog es vragen? Hij is terug uit Dubai...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic