Lotus Racing heeft een wedstrijd uitgeschreven om hun livery voor 2011 mee te helpen bepalen. Mensen kunnen deelnemen en hun visie op de 2011 kleuren maken.
De persoon dewelke de livery tekent dat Lotus Racing zal gebruiken wordt uitgenodigd bij de eerste testsessies komend jaar.
Wel zeer tof van Lotus Racing/Team Lotus/1Malaysia/whatever... dat ze hun fans zo dicht betrekken bij de werkzaamheden van het team.
Is iets wat me al het gehele jaar is opgevallen.
Via allerhande kanalen (Facebook, Twitter, nieuwsbrieven, ...) hielden ze ons op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in een F1 Team en niet alleen over de race zelf.
Daarmee verdienen ze van me een award als 'Spirit Of F1' !
Ben benieuwd hoe de 2011 wagen zal uitzien in de Black an Gold Livery!
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Vanuit marketing standpunt begrijp ik de link met het verleden (en juich het meer dan toe !), maar een groen-gele auto is op het circuit toch wel een stuk zichtbaarder dan een zwarte.
FastEleven denkt dat de sponsors zo'n zwarte auto niet zo prettig vinden, die willen immers graag een opvallende auto met daarop hun logo !
FastEleven schreef:Vanuit marketing standpunt begrijp ik de link met het verleden (en juich het meer dan toe !), maar een groen-gele auto is op het circuit toch wel een stuk zichtbaarder dan een zwarte.
FastEleven denkt dat de sponsors zo'n zwarte auto niet zo prettig vinden, die willen immers graag een opvallende auto met daarop hun logo !