Team Lotus verlost Trulli in Hongarije met nieuwe stuurbekrachtiging
12 juli 2011 13:59
De gebeden van Jarno Trulli zijn verhoord, de Italiaan krijgt bij de Hongaarse Grand Prix de beschikking over een verbeterde stuurbekrachtiging. De coureur van Team Lotus kampt al het hele seizoen met problemen met het gevoel dat zijn stuur hem bezorgd. Het einde daarvan lijkt nabij. “In Hongarije krijgen we als het goed is een nieuwe stuurbekrachtiging, dus hopelijk komt dat mijn gevoel van de auto ten goede”, deelde Trulli aan Autosport mede.
Hij vervolgt: “Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik de wagen niet af kon stellen of kon beoordelen. Als iemand me vroeg hoe de auto aanvoelde haalde ik mijn schouders op en antwoordde dat ik het niet wist. Ik probeerde gewoon te rijden, maar ik kon geen feedback geven. Het is frustrerend, maar zo is het momenteel nog. Het is vrij gecompliceerd. De stuurbekrachtiging had wat afwijkingen en gaf een verkeerd gevoel af. Omdat ik een heel precieze rijstijl heb worstelde ik daar lange tijd erg mee. Als je instuurt voor een bocht met een bepaalde hoek en je voelt allemaal schokken, dan reageer je daar op. Maar in feite reageerde ik dus op verkeerde output.”
Het is nog onduidelijk of Trulli ook in 2012 op de grid staat. “Daar hou ik me totaal niet bezig. Waar ik me druk over maak is dat ik soms moeite had om te genieten van wat ik aan het doen was. De toekomst zien we wel, het team weet wat ik heb doorgemaakt. Zij weten waarom ik soms snel ben en andere keren niet. Maar eerlijk gezegd doet het me verder niets.”
Bron: F1Today.nl
[F1] Team Lotus verlost Trulli in Hongarije met nieuwe stuur
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Re: [F1] Team Lotus verlost Trulli in Hongarije met nieuwe s
Er wordt gespeculeerd dat Trulli mogelijks nog dit jaar zal stoppen in de F1 ...
Persoonlijk zou ik dat zonde vinden, ik kan me wel vinden in het duo Truli Kovalainen. Ze hebben gewoon wat meer tijd nodig om een goede wagen te bouwen.
zal hij het seizoen uitrijden?
zal hij plaats maken voor een Maleisische piloot?
zal hij volgend seizoen nog bij Team Lotus rijden?
Persoonlijk zou ik dat zonde vinden, ik kan me wel vinden in het duo Truli Kovalainen. Ze hebben gewoon wat meer tijd nodig om een goede wagen te bouwen.
zal hij het seizoen uitrijden?
zal hij plaats maken voor een Maleisische piloot?
zal hij volgend seizoen nog bij Team Lotus rijden?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Re: [F1] Team Lotus verlost Trulli in Hongarije met nieuwe s
Start van Jarno's exit ?
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 56&start=0