Ik weet het. 911, een echte straathoekwerker. 't Is op het saaie af.Blue Darkness schreef:Altijd mooi, maar geef mij dan toch maar deze Elite!
Een 911 zie je gewoonweg op alle straathoeken.
En het tijdloze in hun design maakt natuurlijk ook dat ze er bijna allemaal hetzelfde uitzien ook...
Maar stel u nu eens een heel gevarieerd productgamma voor, bijvoorbeeld gebaseerd op de Evora. Met tal van verschillende motorvarianten. En daarnaast nog steeds een 'kleinere' modelreeks zoals nu met de Elise/Exige. Zou toch heel leuk zijn ?
Neem nu BMW, in een 6-reeks kan je zowel dieselen als M-en (niet dat ik dat eerste zie in een Lotus), bij Audi, Porsche en Mercedes, los van de telkens andere klemtonen, een zelfde uitgebreidde gamma met tal van varianten, waar je als klant wel altijd een gading kan vinden. Het is de beperking aan keuzemogelijkheden die een merk als Lotus klein zal houden. De investering in een breder modelpalet loont wellicht wel, maar dan moet er aan deze zijde van de Elite V8 ook toekomstmuzeiek getoond worden (in Parijs), en niet straks boven die Elite alleen nog een Esprit V10 ...
Lees : een Elite V6 of kleiner mogen ze gerust (over-)morgen thuis afleveren.
En ik ga nu toch maar een biefstukske eten.