HansCR schreef:Ja het is een heerlijk gooi en smijt autootje, op het circuit tussen de echte snelle jongens niet de snelste, mis daar vooral grip.. maarja met 175mm rubber breedte op de voorwielen is dat niet zo raar Wellicht doen Avon ZZS in de maat 195 wonderen.. Nitron onderstel is wel top! Dus ja weet niet wat te doen.. houden of verkopen.. maar een Exige V6 wordt het niet.. dus wat dan idd. Terug naar een 340R?
op Avon zzr kan je in 2.48 rond Spa (goed mikken)
in een V6 cup r 10 seconden sneller, dat valt best mee vind ik
Autoscout advertentie heb ik verwijderd.. blijf lekker met Elise rijden, ik wilde een Morgan ARP4 maar is in Nederland helaas te duur en zijn verder uitverkocht.
Lotus Festival geboekt 27 & 28 augustus
Tja ik was ook sterk verrast.. ik dacht echt dit is mijn droomauto, maar ik vind de Elise lekkerder rijden en bijna even snel. Mijn (ex) Cup 260 voelde specialer aan dan de V6 dus ik zal eerst gaan rijden voordat je hem inruilt.. wellicht kan een Exige Cup 360 mij wel overtuigen, maar die zijn bijna onbetaalbaar in Nederland vanwege die stomme CO2 Tax (BPM)
Ik heb al met de V6 gereden en die is toch een stuk sneller dan de CUP260. Op Spa scheelt dat toch 7-8 seconden.
Het grootste verschil vind ik dat de V6 een pak zwaarder stuurt, zelfs nog tijdens het rijden. Dus het is veel harder werken dan met de CUP260. De V6 heeft ook veel meer koppel (uiteraard). Maar de CUP260 voelt veel lichter en speelser aan, dat is waar. Dilemma