Formule 1 2011

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Formule 1 2011

Bericht door Jelle »

Yess, eindelijk kunnen we er terug van genieten!

Morgen voor de eerste keer terug, om 8u op de bbc, ik zal alleszins voor de buis zitten hoor!
(alé, tis geen beeldbuis meer maar kom)

Ik dacht dat het wel leuk was om hierover een topicske te starten, hopelijk zit ik in de juiste afdeling, om wat te keuvelen/discussiëren over het nieuwe seizoen, de regels, de rijders, de circuits, de uitslagen...of niet? :? :mrgreen:

Ik supporter alleszins terug voor Vettel, hij heeft me vorig jaar ook niet teleurgesteld. :mrgreen:
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door Frederik »

Wij kijken ook, ook naar de races 's morgens vroeg, enkel met de nieuwe kleine spruit vraag ik me af of we wakker zullen geraken... tenzij ze dan net voeding moet hebben.

Vanmorgen heb ik al doorgeslapen, Lindsay maakte aangestalte (om te kijken) maar heeft haar dan ook maar nog es gedraaid.
diego
Auto: Elan S2 - EXIGE S II

Bericht door diego »

Ik heb wel gekeken , en vooral gezien dat de 2 de Lotus Renault rijder een echt slechte prestatie leverde .
We wisten ook dat d'ambrosio geen goede wagen had maar hij was tot deze morgen wel steeds sneller dan glock , nu dus ver achter en dat verontrust me wel een beetje
Jelle
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Een beetje een voor de hand liggend podium...uitgezonderd van de 3e plaats, toch eens iets lotus achtigs op het podium! :mrgreen:
Christopher
Naam: Christopher
Auto: ex Elise S2

Bericht door Christopher »

Ik had het gevoel dat ik aan het kijken was naar een vervolg van vorig seizoen ipv een nieuw seizoen, want laat ons eerlijk zijn, aan de top was er niet veel verandering te merken, misschien met Renault als enige uitzondering.
Jelle
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Christopher schreef:Ik had het gevoel dat ik aan het kijken was naar een vervolg van vorig seizoen ipv een nieuw seizoen, want laat ons eerlijk zijn, aan de top was er niet veel verandering te merken, misschien met Renault als enige uitzondering.
Net wat ik ook dacht eigenlijk...mja het is de eerste race en een circuit met nie zo veel mogelijkheden, zoals ze zelf ook zeiden na afloop, dus misschien gebeurt er meer in de toekomst.
Plaats reactie