17/04/2011 : Lotus Day [comments & foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Robby
Auto: Europa S

17/04/2011 : Lotus Day [comments & foto's]

Bericht door Robby »

Ik heb gelukkig vanmorgen wel de tijd kunnen vinden om even langs Spa te rijden. Zowat elk gangbaar type was vertegenwoordigd. Veel 2-11's en enkele Evora's, waaronder één hele mooie GT4. Slechts één andere Europa, een rode; R.C.?

Nog even bartvdb bedanken voor het helpen terugvinden van mijn trekhaak :D Spijtig dat ik niet langer blijven kon.
Bijlagen
Foto0112 [1280x768].jpg
bartvdb
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008

Re: Lotus Day at Spa

Bericht door bartvdb »

afgesproken met kevinh aan texaco (stipt op tijd) gezapig naar spa gebold 3 rondjes met hem mee gereden (waarvoor dank) . "t was mooi weer . 's middags een half uurtje zelf eens (achter pace car) genoten van op een circuit te rijden . veel forumers gezien kortom een pracht lotus-dag groeten van bart .
Bijlagen
L1010168.JPG
L1010163.JPG
L1010107.JPG
L1010097.JPG
L1010070.JPG
L1010068.JPG
sooike
Naam: Christophe
Auto: Speedster 2.2

Bericht door sooike »

Het was de moeite! ;)
Bijlagen
P1020427-800.jpg
P1020402-800.jpg
P1020401-800.jpg
P1020362-800.jpg
Versucht dein Heck auszuschwenken hilft nur eines: Gegenlenken
toere
Naam: Franky
Auto: E92 M3/ Mini JCW

Bericht door toere »

Ook al terug :)

Was een super zalige dag , echt genoten , en veel progressie gemaakt voor mijn eerste keer Francorchamps ... in totaal heb ik 50 ronden gereden dus 350 km op circuit vandaag :)
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Re: 17/04/2011 : Lotus Day [comments & foto's]

Bericht door XRaid »

Vandaag een superdag gehad op Spa, was echt de moeite en het weer zat ook mee. De Raidillon begint beter en beter te gaan, veel harder kon ik op laatste niet meer :o Zalige bocht !

Ben even de naam kwijt van de jongen die naast me zat toen we spinde in de busstop chicane (denk zoon van Peter) maar zou je filmpje even kunnen doorsturen aub van de moment dat het mis ging ? :-)

En aan diezelfde jongen, bedankt om men bril op te rapen !

De afwezigen hadden zeker ongelijk, op naar volgend jaar !

En sorry voor Jelleke, wilde je echt nog een ritje mee laten doen maar door omstandigheden (ongeval waardoor circuit werd gesloten, gelukkig was de piloot in orde) is dit niet meer gelukt, volgende keer mag je als eerste mee !

Ook bedankt aan de rest van het forum dat er bij was voor de toffe dag.

En Danny, ik ga men best doen voor Limburg. Zal eens horen of Sylvie geen zin heeft om mee te komen ;)
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Ook ik ben thuis geraakt na nog snel een fritje gestoken te hebben.
Ik heb zoveel G-krachten te verwerken gekregen dat ik zo'n fritje nodig had.

Vooreerst hhmmmhhhmm.... een dikke proficiat aan degene die zich voor dit event ingeschreven hadden waaronder Vic,Toere,X-raid,crabbe en ikke :mrgreen:

ik hoop dat de Lotusmannen die daar waren en niet meereden veel spijt hebben dat ze dit niet gedaan hebben :mrgreen:

De eerste maal op de Radillion=wwwaaaaauuuuwww.

De eerste uren op het circuit;aaiiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia

Misschakelen te vroeg insturen,te laat remmen enz enz ik pleit voor alles schuldig :oops: .Ik moet nog veel leren :oops:

Het was een zeer toffe dag met veel bekende gezichten en we hebben goed kunnen lachen.De dag vloog voorbij en vooral de laatste stint na het ongeval ,met maar een paar wagens nog op circuit was supertof.

Gelukkig hebben we vandaag geen pampers nodig gehad.

Tot slot nog een dikke dank u aan Vic voor het Espritritje en aan Jelleken voor de foto's die nog moeten komen.Ik hoop dat je het ritje met Vic en mij tof vond.Vraag maar wat meer Euro's voor je foto's en dan zal je je Lotus sneller kunnen aanschaffen.

En last but not least: merci bien aan onze Gert(exploded) om mij met mijn neus op de feiten te drukken tijdens het rijden en mij te willen bijsturen op dit prachtig circuit.Ik ging direct een stuk sneller.Zo snel dat de Gert al soms bang kreeg.

Ik hoop dat je nog met mij durft meerijden.

Me very happy.Echt tof mannen merci en tot de volgende.
Laatst gewijzigd door dachero op 17 apr 2011, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

XRaid schreef: En sorry voor Jelleke, wilde je echt nog een ritje mee laten doen maar door omstandigheden (ongeval waardoor circuit werd gesloten, gelukkig was de piloot in orde) is dit niet meer gelukt, volgende keer mag je als eerste mee !
Geen probleem hoor, kheb dat nog te goed dan! 8-)

Merci aan allen, kvond het super om eens kennis te maken met jullie, geestige en vriendelijke bende, kvond het echt tof!

Special thancks to Thiva om mij langs de prachtige ardennen tot in spa te brengen en zeker en vast ook aan Dachero en Vic voor de super ritjes op het circuit, wat een beleving en tevens ook mijn circuitdoop é! Bedankt mannen! :oops: :D
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Bericht door XRaid »

Jelleken schreef: Geen probleem hoor, kheb dat nog te goed dan! 8-)
Daar mag je zeker van zijn !

Blijkbaar is er op laatste toch nog gereden dan. Had ik dat geweten :cry: :evil:

Maar het was een prachtige dag ! Kan er niet van over :D Kunnen we morgen niet terug gaan ? Wie gaat er mee ? :lol: :lol:
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

XRaid schreef:
Jelleken schreef: Geen probleem hoor, kheb dat nog te goed dan! 8-)
Daar mag je zeker van zijn !

Blijkbaar is er op laatste toch nog gereden dan. Had ik dat geweten :cry: :evil:

Maar het was een prachtige dag ! Kan er niet van over :D Kunnen we morgen niet terug gaan ? Wie gaat er mee ? :lol: :lol:
i'm in, wanneer vertrek je? nu?! :lol:
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

mag ik deze posten,jelleken?

Jelleken en ikke in axxxxxxxxxttttiiieee
Bijlagen
205513_1882090445883_1049992698_2144042_1998630_n.jpg
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Plaats reactie